جزئیات مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

از دوناتلا ورساچه، طراح لباس ایتالیایی، تا پاریس هیلتون، مدل و سرمایه‌دار مشهور آمریکایی در عروسی قرن

همان‌طور که می‌دانید بالاخره روز پنجشنبه ۹ ژوئن ۲۰۲۲، بریتنی، ستاره موسیقی پاپ جهان، با سام، مدل خوشتیپ ایرانی ازدواج کرد اما شاید پرسش‌هایی درباره این مهمانی و مهمانانش برای مخاطبان و طرفداران این زوج مطرح باشد. مثلا اینکه چه کسانی در این مهمانی حضور داشتند؟ چه کسانی به کلی دعوت نشدند؟ مهمانی کجا برگزار شد؟

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از جمله افراد مشهوری که در مراسم عروسی این زوج حضور داشتند می‌توان از دوناتلا ورساچه، طراح لباس ایتالیایی، سلنا گومز، خواننده و هنرمند آمریکایی، پاریس هیلتون، مدل و سرمایه‌دار مشهور و وارث هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون، و درو بریمور، هنرپیشه و مجری مطرح آمریکایی، نام برد که ظاهرا از دوستان نزدیک بریتنی اسپیرز یا دست‌کم کسانی‌اند که او ترجیح می‌داد این روز منحصربه‌فرد را در کنار آن‌ها جشن بگیرد.

صدالبته که خانواده سام شامل پدر، مادر و خواهرانش و نیز اقوام دیگر او با طبع ایرانی‌شان، گرمای بی‌نظیری به این عروسی باشکوه که بر اساس گفته دوناتلا ورساچه می‌توان آن را «عروسی قرن» نامید، بخشیدند.

کسی انتظار غیر از این را نداشت اما باید گفت که پدر و مادر و خواهر بریتنی به‌دلیل سابقه نه‌چندان جالبشان در رابطه با موضوع قیمومیت بریتنی و تجربیات تلخی که برای او رقم زدند، به این مراسم دعوت نشدند و از میان این خانواده، تنها برادر بزرگ‌تر بریتنی، یعنی برایان اسپیرز ۴۵ ساله، در عروسی خواهرش شرکت کرد.

عروسیِ به‌نسبت کوچک این زوج عاشق که تنها با حضور ۱۰۰ مهمان برگزار شد، در خانه اشرافی آن‌ها در تاوزند اوکس لوس‌آنجلس برگزار شد. لباس‌های عروس و داماد را هر دو دوناتلا ورساچه طراحی کرده بود که به زیبایی به تنشان می‌درخشیدند.

احتمالا آن‌ها که دل خوشی از آرایش همیشگی بریتنی ندارند، از تصاویر منتشرشده فهیمده‌اند که مثل همیشه دور چشمان این خواننده خاطره‌انگیز سیاه نیست و آرایش بسیار ملایم و دلنشینی دارد. آرایش جذاب بریتنی اسپیرز، هنر دست شارلوت تیلبری، آرایشگر مشهور بریتانیایی، و سوفیا شوارتزکوف بوده است که با جواهرهای استفانی گوتلیب که بریتنی انتخاب کرده بود، درخشنده‌تر هم جلوه می‌کرد.

افراد مشهور بسیاری عروسی شاهزاده‌خانم پاپ با مرد رویاهایش را که در کنار اسب سفید کالسکه‌شان نیز در فیلم‌ها و عکس‌های عروسی دیده می‌شوند، به آن‌ها تبریک گفتند. هر یک از مهمانان مشهور این عروسی و همچنین خانواده سام اصغری که برای این زوج آرزوی خوشبختی کرده بودند، به‌نحوی در صفحه‌های اجتماعی خود خوشحالی‌شان را از این پیوند نشان دادند. مجله مد ووگ نیز درباره این زوج مطلبی نوشت و عکس‌هایی از آن‌ها منتشر کرد.

بیشتر از زندگی