پایان تلخ رابطه لواندوفسکی و بایرن مونیخ

ستاره لهستانی باشگاه را برای جدایی تحت فشار گذاشت

لواندوفسکی در این ۸ سال توانست ۱۴ قهرمانی با بایرن به دست آورد--NATALIA DOBRYSZCYCKA / AFP

روبرت لواندوفسکی در سال‌های گذشته یکی از بازیکنان کلیدی و کم‌نوسان بایرن مونیخ بوده است. او با زدن ۳۴۴ گل نقش پررنگی در قهرمانی‌های داخلی و بین‌المللی سال‌های اخیر بایرن داشت، با این حال موضع سختگیرانه‌ باشگاه علیه جدایی‌اش می‌تواند یک پایان تلخ را رقم بزند. ستاره لهستانی که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، برای اولین بار، علیه بایرن مصاحبه تندی کرده و تاکید کرد حسی که نسبت به این باشگاه داشت، مرده است.

ماه گذشته بود که لواندوفسکی ۳۳ ساله درخواست جدایی‌اش را به باشگاه ارائه کرد، ولی مدیران بایرن به‌شدت با آن مخالفت کردند. لواندوفسکی در واکنش به مخالفت باشگاه گفت: «من فقط می‌خواهم از بایرن جدا شوم. ولی آن‌ها نخواستند به حرف من گوش کنند. چیزی درون من مرد و اوضاع دیگر مثل قبل نمی‌شوند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گلزن لهستانی که اصرار به پیوستن به بارسا دارد، اضافه کرد: «در تمام این سال‌ها آماده و در دسترس باشگاه بودم و به‌رغم مصدومیت‌ها و درد با تمام وجود تلاش کردم. فکر می‌کنم بهترین روش این است که راه حلی مناسب برای هر دو طرف پیدا کنیم و دنبال راه حل یک‌طرفه نباشیم. بعد از چنین دوران طولانی و موفقی من به‌دنبال راه حل یک‌طرفه نیستم.»

لواندوفسکی به بایرن مونیخ هشدار داد که چنین رفتاری ستارگان دیگر را برای پیوستن به این تیم مردد می‌کند. لوا که هشت سال پرافتخار را در بایرن داشته است، گفت: «چه بازیکنی مایل به بازی در بایرن خواهد بود، وقتی بداند که با او چنین رفتاری خواهد شد؟ پس احترام و وفاداری کجا رفته است؟ در این هشت سال دوران خوبی داشتم و با افراد فوق‌العاده‌ای ملاقات کردم و می‌خواهم چنین خاطره‌ای در ذهنم باقی بماند.»

لواندوفسکی در این ۸ سال توانست ۱۴ قهرمانی با بایرن به دست آورد که در میان آن‌ها ۸ قهرمانی بوندس‌لیگا و قهرمانی لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ هم دیده می‌شود. او فصل گذشته موفق شد در ۴۶ بازی ۵۰ گل برای بایرن بزند. گفته می‌شد که بایرن مونیخ با سادیو مانه، ستاره لیورپول، برای جانشینی لواندوفسکی مذاکره کرده است، ولی هنوز حاضر نیست که با درخواست جدایی ستاره لهستانی موافقت کند.

بیشتر از ورزش