امیدواری رونالدو به موفقیت تن‌هاگ در منچستریونایتد

ستاره پرتغالی تایید کرد که فصل آینده هم در اولدترافورد می‌ماند

منچستریونایتد در فصل قبل عملکردی پرنوسان داشت و رونالدو یکی از معدود بازیکنان موفق تیم بود که با ۱۸ گل، بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر شد- REUTERS

وقتی قرار شد اریک تن‌هاگ به‌عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد در این تیم خانه‌تکانی کند، یکی از ابهام‌های بزرگ، آینده کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله بود. تن‌هاگ در مراسم معارفه‌ خود گفت که برای فصل آینده، روی رونالدو حساب می‌کند و حالا ستاره پرتغالی هم تایید کرد که با وجود یک فصل ناامیدکننده و ناکامی در صعود به لیگ قهرمانان اروپا، می‌خواهد در این تیم بماند.

رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال است و پنجشنبه شب در لیگ ملت‌های اروپا، مقابل اسپانیا بازی کرد، در مصاحبه با تلویزیون منچستریونایتد گفت که به یک سال باقی‌مانده از قراردادش وفادار است؛ ولی از سرمربی هلندی جدید انتظار دارد در تیم تغییرات اساسی به وجود آورد.

رونالدو که در شروع فصل گذشته و پس از ۱۲ سال بازی در رئال مادرید و یوونتوس، به منچستریونایتد بازگشت، گفت: «از بازگشت به باشگاهی که عامل ارتقای دوران حرفه‌ای‌ام بود، خوشحالم. وقتی به اینجا بازگشتم، دیدن احساسات هواداران فوق‌العاده بود. هنوز هم از بودن در اینجا خوشحالم.»

منچستریونایتد در فصل قبل عملکردی پرنوسان داشت و رونالدو یکی از معدود بازیکنان موفق تیم بود که با ۱۸ گل، بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر شد. گفته می‌شد که ممکن است او به دلیل افت تیم و کسب رتبه ششم که به معنی غیبت در لیگ قهرمانان اروپا است، از یونایتد جدا شود، ولی رونالدو تاکید کرد که فصل آینده هم پیراهن شیاطین سرخ را به تن خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدو گفت: «باور دارم منچستر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، برمی‌گردد.  قبلا هم گفته بودم که این کار گاهی زمان می‌برد، هنوز هم به آن را باور دارم.»

او درباره رکوردهایش گفت: «رکوردها به‌طور طبیعی به وجود می‌آیند. من به دنبال رکوردها نیستم، بلکه رکوردها دنبال من می‌آیند. من هنوز برای بازی انگیزه بالایی دارم. به‌ سختی تمرین می‌کنم. هنوز عاشق هیجان مسابقات‌ام. البته منچستریونایتد و بقیه بازیکنان هم در این مسیر به من کمک کردند؛ پس باید از تمام کسانی که یاور کریستیانو بودند، تشکر کنم.»

رونالدو درباره انتخاب تن‌هاگ گفت: «او در آژاکس عملکردی فوق‌العاده‌ داشت و مربی باتجربه‌ای است. ولی ما باید به او زمان بدهیم و اوضاع باید طوری که او می‌خواهد تغییر کند. امیدوارم که موفق شویم. اگر او موفق شود، همه منچستر موفق خواهد شد. برای همین برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما بازیکنان هم مثل هواداران خوشحال و هیجان‌زده‌ایم. امیدوارم که فصل آینده جام ببریم.»

رونالدو بعد از تساوی پرتغال مقابل اسپانیا، همچنان در اردوی این تیم است و آن‌ها روزهای آینده در لیگ ملت‌های اروپا باید به ترتیب با سوئیس، جمهوری چک و دوباره سوئیس روبه‌رو شوند. او بعد از پایان ماموریت ملی و تعطیلات تابستانی، کار با تن‌هاگ را شروع خواهد کرد.

بیشتر از فوتبال