هاروی واینستین با قلدری با جنیفر انیستون رفتار کرده بود

انیستون گفت جنبش من‌هم «قطعا» باعث تغییراتی پایدار در هالیوود شده است

Getty Images

جنیفر انیستون، هاروی واینستین، تهیه کننده رسوا شده هالیوود را به «خوک‌» تشبیه و ادعا کرد که او یک‌بار سعی داشته با قلدری او را مجبور کند لباسی طراحی همسرش در آن زمان را به تن کند.

ستاره سریال «دوستان» که با «ورایتی» صحبت می‌کرد از همکاری با واینستین در فیلم «خرابکاری» در سال ۲۰۰۴ یاد کرد، همان سالی که همسر آقای واینستین، جورجیا چاپمن برند مد خود «مارکیسا»را به راه انداخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انیستون با توضیح این که واینستین کاتالوگی شامل تصاویر لباس شب‌های مارکیسا را به او داد، گفت: «این زمانی بود که او هنگام فیلمبرداری برای دیدار من به لندن آمد و گفت: «می‌خواهم در افتتاحیه فیلم یکی از این لباس‌ها را به تن کنی» من کاتالوگ را ورق زدم و در آن زمان طرح‌هایش مثل طرح‌های امروزش نبود. لباسی باب میل من نداشت. او گفت: «تو باید یکی از این لباس‌ها را به تن کنی» این تنها قلدری او در رابطه با من بود. من پاسخ دادم نه این لباس‌ها را نخواهم پوشید».

وقتی از او پرسیده شد آیا واینستین رد درخواستش توسط وی را پذیرفت، انیستون پاسخ داد: «خب چه می‌توانست بکند؟ بیاید و من را مجبور کند آن را به تن کنم؟»

واینستین اکنون با بیش از ۷۰ اتهام تجاوز و آزار جنسی مواجه است. تهیه‌کننده «داستان‌های عامه‌پسند» درباره تمام اتهامات رابطه جنسی بدون رضایت طرفین اقامه بی‌گناهی کرده است.

اخبار اتهامات علیه واینستین موجب شد کارزار «من‌ هم» به جنبشی جهانی علیه سورفتار و سواستفاده جنسی تبدیل شود.

هنگام صحبت درباره جنبش من هم، انیستون گفت این جنبش «قطعا» باعث تغییراتی پایدار در هالیوود شده است.

این بازیگر ۵۰ ساله گفت: «به نظر من هنوز جای پیشرفت و بهبود اوضاع وجود دارد ولی فکر می‌کنم دوران آن گونه رفتار کردن به سر آمده است. به نظرم افراد خاطی تا سر حد مرگ ترسیده‌اند».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از جهان