این مادربزرگ ثابت کرد برای پوشیدن مایوی دو تکه پیر نیستید

این زن استرالیایی شیفته باشگاه است و پنج بار در هفته ورزش می‌کند

این مادربزرگ با بدنی ورزیده و آماده با نوه ۲۰ ساله‌اش اشتباه گرفته می‌شود- instagram/lesleymaxwell.fitness

 زنانی در سراسر دنیا در باشگاه‌های ورزشی مشغول تمرین هستند و می‌خواهند تصور کهنه از زنان سالمند پیر و فرتوت را با چالش بکشند. یک مادربزرگ ۶۴ ساله استرالیایی یکی از این زن‌ها است که خیلی‌ها به اشتباه گمان می‌کنند عکس‌هایش را برای جوان‌تر دیده شدن دست‌کاری می‌کند.

لزلی ماکسول ۶۴ ساله اهل ملبورن استرالیا می‌گوید: «مردم همیشه فکر می‌کنند که من عکس‌هایم را ویرایش می‌کنم، اما من فقط سخت تمرین می‌کنم، شما هرگز برای پوشیدن لباس شنای دوتکه زیادی پیر نیستید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مادربزرگ با بدنی ورزیده و آماده که مرتباً با نوه ۲۰ ساله‌اش اشتباه گرفته می‌شود، با جدیدترین تصویری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد طرفدارانش را به شدت شگفت‌زده کرده است.

به گزارش نشریه سان، لزلی که شیفته باشگاه است پنج بار در هفته ورزش می‌کند تا شکم شش تکه و ماهیچه‌ای خود را حفظ کند.

این زن استرالیایی اغلب در رسانه‌های اجتماعی تمرینات خود و همچنین تصاویری از بدن شگفت‌انگیزش را به اشتراک می‌گذارد. او همچنین یک سری تمرین‌های ساده را با دیگران اشتراک گذاشته که شامل شش مرحله آسان است و می‌گوید هر کسی می‌تواند «فرایند پیری را معکوس کند».

در یکی از آخرین پست‌های اینستاگرام لزلی به دنبال کنندگانش گفت «هیچ‌وقت برای پوشیدن لباس شنای دوتکه زیادی پیر نخواهد بود».

این مادربزرگ درباره رژیم تناسب‌اندام به طرفدارانش مشاوره و راهنمایی هم می‌دهد. به عقیده او «سلامتی و تناسب‌اندام فقط یک ظاهر خوب نیست. یک حس است... و هیچ احساسی بهتر از داشتن بدنی سالم و قدرتمند نیست. موضوع این است که هیچ‌کس دیگری واقعا نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. حتی اگر به آن‌ها پول بدهید تا به‌جای شما تمرین کنند.«

بیشتر از زندگی