بوسه عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بر روی فرش قرمز جشنواره کن

ستارگان عاشق روی فرش قرمز این جشنواره سینمایی بوسه‌های عاشقانه رد و بدل کردند

جشنواره بزرگ و باشکوه سینمایی کن که از ۱۷ مه ۲۰۲۲ آغاز شده و تا ۲۸ مه ادامه خواهد داشت، تاکنون میزبان کارگردانان، بازیگران و مشهورترین دست اندر کاران صنعت فیلم‌سازی از سراسر دنیا بوده است.

بسیاری از این ستارگان به تنهایی و بسیاری دیگر دست در دست یارانشان روی فرش قرمز کن درخشیدند و برخی با بوسه‌ای عاشقانه در مقابل دوربین خبرنگاران، لحظه‌های خاطره‌انگیزی برای یکدیگر ثبت کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جنجالی‌ترین بوسه برای مخاطبان ایرانی و افغانستانی در جشنواره کن امسال بوسه عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی است که در نوع خود اتفاقی کم‌نظیر به حساب می‌آید.

روز ۲۵ مه ۲۰۲۲، نوید محمدزاده، بازیگر ۳۶ ساله برنده جوایز مختلف داخلی و خارجی، به همراه دیگر عوامل فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی روی فرش قرمز هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن  مقابل دوربین عکاسان رفتند. این فیلم در بخش مسابقه اصلی حضور پیدا کرد و در سالن اصلی جشنواره (Grand Lumière) روی پرده رفت.

مراسم کن امسال شاهد حضور نوید محمدزاده، بازیگر پرافتخار ایرانی است در کنار همسرش فرشته حسینی که افغانستانی و متولد ایران است ایستاد. محمدزاده و حسینی که برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر هم هست در مقابل چشم‌های حاضران بوسه بر لب‌های یکدیگر زدند و نوعی اتفاق عاشقانه را در تاریخ حضور ایرانیان در این جشنواره ثبت کردند.

به جز نوید محمدزاده و همسرش، ستارگان دیگری نیز روی فرش قرمز این جشنواره سینمایی بوسه‌های عاشقانه رد و بدل کردند. از جمله آن‌ها کایا گربر، مدل آمریکایی ۲۰ ساله و دختر سیندی کرافورد سوپر مدل بوده است که بوسه گرمی را با معشوق خود، آستین باتلر، بازیگر ۳۰ ساله آمریکایی به اشتراک گذاشت.

همچنین شارلوت وندرمرش، کارگردان ۳۸ ساله فرانسوی، و دوست‌پسر کارگردان و فیلمنامه‌نویسش، فیلیکس ون گرینینگن ۴۴ ساله، همدیگر را به بوسه‌ای عاشقانه مهمان کردند.

ایثن هاک، بازیگر و کارگردان ۵۱ ساله مشهور آمریکایی نیز همسرش رایان را که تهیه‌کننده سینماست در آغوش گرفت و بوسید.

بیشتر از زندگی