نائومی کمبل از کیت ماس به خاطر شهادت در دادگاه جانی دپ تمجید کرد

رابطه عاشقانه ماس ‌و دپ مربوط به زمانی است که ۲۰ و ۳۱ ساله بودند

کیت ماس در تماسی ویدئویی به نفع جانی دپ در دادگاه شهادت داد - Combo/ AFP/ Getty Images via AFP

نائومی کمبل نشان داد هوای دوست و همکار قدیمی خود کیت ماس را دارد. این مدل مشهور صنعت خوش‌پوشی روز چهارشنبه در استوری‌های حساب اینستاگرام خود با ستایش از رفیقش به خاطر شهادت دادن در دادگاه جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد، تمجید کرد.

کمبل‌ ۵۲ ساله با استفاده از نام مستعاری که سال‌ها برای ماس ۴۸ ساله استفاده می‌کرد نوشت: «آره واگن بگو!!».

سخنان کمبل با تصویری از مقاله‌ای همراه بود که در آن اظهارات ماس در دادگاه را مرور می‌کرد که در آن ماس ادعای هرد مبنی بر اینکه دپ او را در طول رابطه عاشقانه‌شان در دهه ۹۰ از پله‌ها به پایین هل داده بود را رد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماس به عنوان شاهد دپ ۵۸ ساله، در دعوی ۵۰ میلیون دلاری برای تهمت و افترا از سوی هرد ۳۶ ساله، به دادگاه فراخوانده شد. دادگاه اکنون در ششمین و آخرین هفته خود در دادگاه منطقه فیرفکس در ویرجینیا برگزار می‌شود.

ماس در تماس ویدئویی از گلاستر انگلستان گفت: «او هرگز مرا هل نداد، لگد نزد، یا از هیچ پله‌‌ای پایین نینداخت.»

ماس به هیئت منصفه گفت که در یک شب بارانی در جامائیکا از پله‌ها به پایین سقوط کرد و خود را مجروح کرد.

«جانی قبل از من اتاق را ترک کرده بود و یک طوفان باران در جریان بود؛ و همان‌طور که از اتاق خارج شدم، از پله‌ها سر خوردم و کمرم آسیب دید.

جیغ زدم چون نمی‌دانستم چه اتفاقی برایم افتاده و درد داشتم؛ و [دپ] دوان دوان برگشت تا به من کمک کند و مرا به اتاقم برد و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داد.«بن چو وکیل دپ سپس از ماس پرسید: «آیا آقای دپ شما را به هر شکلی از پله‌ها پایین انداخته است؟»

ماس تاکید کرد: «خیر.»

رابطه عاشقانه ماس ‌و دپ از زمانی که به ترتیب ۲۰ و ۳۱ ساله بودند آغاز شد و از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ ادامه داشت. اگرچه ماس زمانی جدایی خود از دپ را یک «کابوس» توصیف کرد، اما قاطعانه از ستاره «دزدان دریایی کارائیب» حمایت می‌کند.

بیشتر از زندگی