کودکان خانواده در عروسی کورتنی کارداشیان چه لباسی پوشیدند

فرزندان عروس و داماد از شرکای قبلی زندگی‌ آنها را در این جشن همراهی کردند

کودکان خانواده کارداشیان-بارکر  در این عروسی فعالانه شرکت داشتند-twitter/dolcegabbana

آخر هفته عروسی کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر در پورتوفینوی ایتالیا دست‌کمی از یک نمایش مد عیار مد نداشت. این مراسم که در ویلا اولیوتا، خانه‌ای در املاک ویلایی دومنیکو دولچه و استفانو گابانا برگزار شد، جشنی چندروزه و مجلل بود که کودکان خانواده هم در آن شرکت داشتند.

به پوشش بزرگ‌سالان این جشن بسیار پرداخته‌شده و این بار می‌خواهیم به لباس‌هایی که فرزندان دو خانواده به تن داشتند بپردازیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فرزندان عروس از شرکای قبلی زندگی‌اش؛ میسون دیسیک ۱۲ ساله، پنه‌لوپه دیسیک ۹ ساله و رین دیسیک ۷ ساله، به همراه فرزندان داماد؛ لاندون بارکر ۱۸ ساله، آلاباما بارکر ۱۶ ساله و دخترخوانده‌ ۲۳ ساله‌اش آتیانا د لا هویا برای مراسم عروسی در پورتوفینوی ایتالیا کورتنی و تراویس را همراهی کردند.

آتیانا و آلاباما هر دو ساقدوش‌های عروس بودند که لباس‌های توری جذب نسبتا شفافی به رنگ سفید که با گل رز قرمز رنگ گلدوزی شده بودند به تن داشتند. پیراهن آلاباما کوتاه با توردوزی ژولیده روی شانه و آستین‌های بلند بود، درحالی‌که آتیانا یک پیراهن بلند با شانه‌های برهنه و بند ظریفی که روی بازوها می‌افتاد پوشیده بود.

پنه‌لوپه‌ با موهای بلند قرمزش با لباسی هماهنگ با دو ساقدوش با پارچه‌های توری و آستین‌های پف‌دار به تن داشت و در راهروی منتهی به محراب عقد گلبرگ‌های گل رز را به زمین می‌ریخت.

پنه‌لوپه همچنین در طول روزهای مختلف جشن با لباسی سرتاپا سفید و یک لباس توری قرمز با آستین‌های پفی ظاهر شد.

رین شلوارک و کت مشکی به همراه پیراهن سفید و جوراب‌های زیر زانوی مشکی به تن کرده بود.

در طول روزهای جشن رین همچنین با یک پیراهن آستین‌بلند و شلوار چندرنگ سبز و آبی که لکه‌هایی به رنگ زرد داشت و همچنین بلوز و شلوار مشکی ساده نیز دیده شد.

نورت، دختر هشت‌ساله کیم کارداشیان، نیز با بلوز و شلوار مشکی، با یک کت یقه خز به همراه شلوار توری و یک تاپ کرستی به رنگ‌های کرم و صورتی و همچنین با یک ردای بلند مشکی با یقه سفید ایستاده توردوزی شده نیز دیده شد.

استورمی دختر کایلی نیز در حالی که سرتا پا سفید پوشیده بود دست در دست مادرش در خیابان‌های پورتوفینو ظاهر شد.

بیشتر از مُد و زیبایی