همدردی ریس ویترسپون با خانواده آزارگران رسوا شده جنبش من‌هم

ما به‌عنوان هنرمند، سعی می‌كنیم كه ذره ای از انسانیت در هر بحرانی پیدا كنیم

ریس ویترسپون فوریه 2018 لس آنجلس
Christopher Polk / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

ریس ویترسپون با خانواده آزارگرانی که در جنبش «من هم» (#MeToo) افشا شدند، ابراز همدردی کرده است.

این بازیگر و تهیه کننده در مورد سریال جدید تلویزیونی اپل خود با عنوان «شوی صبحگاهی» (The Morning Show) صحبت می‌کرد، که در مورد یک برنامه خبری است که درگیر یک رسوایی آزار جنسی می‌شود و توضیح می‌دهد که چرا مهم است که جنبش «من هم»  را از زوایای مختلف درنظر بگیریم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ویترسپون به «هارپرز بازار» گفت: «ما به‌عنوان هنرمند، سعی می‌كنیم كه ذرهای از انسانیت در هر بحرانی پیدا كنیم و ذهن مردم را باز كنیم تا همه وجوه یک موضوع را ببینند».

«شخصی که تمام زندگی خود را از دست داده، خانواده‌اش را، حرفه‌اش را، این چه معنی می‌دهد؟ جنبش «من هم» از همه جهات بسیار احساسی بوده است. یادم است که با زنان صحبت می‌کردم و آنها در آغوشم گریه می‌کردند».

«من حتی نمی‌توانم تصور كنم كه چطور می‌توان همسر یا فرزند یكی از این افراد آزارگر افشا شده بود».

ستاره فیلم «دروغ‌های کوچک بزرگ» درباره‌  خود متجاوزان گفت، پرسش اصلی که افراد باید بپرسند این است: «پشیمانی کجاست؟ آن‌ها قرار است چگونه رفتار كنند؟ ما در ادامه این فصل از سریال با همه این پرسش‌ها سر و کار داریم».

جنیفر آنیستون تهیه کننده اجرایی این سریال به همراه ویترسپون است؛ این دو نفر همدیگر را ۲۰ سال پیش در سر صحنه سریال دوستان ملاقات کردند.

ویترسپون خاطراتش را مرور کرد: «من ۲۳ ساله بودم و تازه بچه دار شده بودم. سر صحنه من از آوا پرستاری می‌کردم و جن در حال رفت و آمد، جن: «تو بچه داری؟» من:«می‌دانم عجیب است.» و یادم می‌آید که جن: «کجا میری؟ من:میرم شیر بدوشم».

این بازیگر توضیح داد که چگونه آنیستون در سر صحنه این سریال آمریکایی متحد او بود و از این به بعد دوستی این دو محکم شد.

ویترسپون گفت: «من واقعاً عصبی بودم و او اینطوری بود،"اوه، خدای من، نگرانش نباش! "من از توانایی او برای اجرای زنده جلوی تماشاگر بدون اینکه عصبی بشود، شگفت زده شدم».

او گفت: «آن‌ها تمام فیلم‌‌نامه را تغییر می‌دادند و او خیلی به راحتی مهربان، شاداب و با روحیه و خوشحال بود. ما از آن زمان با هم دوست بوده‌ایم.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فیلم