کاروان عروسی کارداشیان‌ها به ایتالیا رسید

مراسم عروسی قرار است در یک بنای قرون‌وسطایی به نام «قلعه قهوه‌ای» برگزار شود

 کارداشیان‌ها در اقدامی هماهنگ در مراسم شام لباس‌های دولچه و گابانا پوشیدند-twitter/dolcegabbana

 خانواده، دوستان و مهمان‌های جشن ازدواج کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر، از سراسر دنیا راهی پورتوفینو ایتالیا شده‌اند تا همراه این زوج در یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی‌شان باشند. مراسم عروسی قرار است در آخر هفته آینده در یک ساختمان قرون‌وسطایی به نام «قلعه قهوه‌ای»، مشرف به خلیج پورتوفینو، برگزار شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از یک مراسم عروسی تمرینی در لاس‌وگاس و دنبال آن یک مراسم کوچک در سانتا باربارا، کالیفرنیا، کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر روز جمعه، ۲۰ می به پورتوفینو رفتند. روستایی ساحلی که به‌خاطر خانه‌های رنگارنگ و آب سبز بلورین در ساحل ریویرا ایتالیا معروف است.

 به نظر می‌رسد کارداشیان ها پورتوفینو را برای عروسی کورتنی و تراویس قرق کرده‌اند. عکاسان از تازه‌عروس و داماد به همراه سایر اعضای خانواده کارداشیان-جنر هنگامی‌که برای صرف شام با لباس‌های دولچه و گابانا بیرون آمده بودند، عکس گرفتند. غیبت اسکات دیسیک، پدر سه فرزند کورتنی، به چشم می‌آمد.

 

آن‌ها دوباره روز شنبه در راه ناهار به خیابان آمدند؛ کورتنی توری مشکی با حاشیه آبی‌رنگ روی سر خود انداخته بود و لباس سیاه کوتاهی بر تن داشت که با تصویر مریم باکره مزین شده بود.

کورتنی ۴۳ ساله و درامر ۴۶ ساله گروه بلینک-۱۸۲ به خاطر ابراز عشق خود در ملاعام معروف هستند و در پورتوفینو نیز روز جمعه در یک قایق در حال بوسیدن یکدیگر در زیر آفتاب تند و تیز ایتالیا دیده شدند؛ کورتنی تی‌شرتی از گروه موسیقی همسرش به تن داشت و تراویس نیز در حالت مورد علاقه‌اش بود: بدون پیراهن در حال نمایش خالکوبی‌های متعددش.

در راه رفتن به شام، مادر خانواده، کریس جنر پیراهنی مشکی به تن داشت و بازوی، گیلرمه سیکیرا سفیر خانه دولچه و گابانا را گرفته بود. کورتنی در حالی که فرزند ارشد خواهرش کیم، نورث وست و دخترش، پنه‌لوپه دیسیک، در کنار او بودند، یک پیراهن قرمز شفاف و شال خزی به همان رنگ به تن داشت. بارکر؟ با کت و شلواری مشکی که زیر آن پیراهنی نپوشیده بود در کنار دخترش آلاباما.

طبق گزارش‌ها دور سوم عروسی این زوج شامل اعضای خانواده و حلقه کوچکی از دوستان نزدیک است و طبق برنامه‌ریزی قرار است یک جشن بزرگ‌تر بعداً در لس‌آنجلس برگزار شود.

بارکر و بزرگ‌ترین خواهر کارداشیان ها اوایل سال گذشته رابطه‌شان را رسمی کردند. او در ماه اکتبر، کنار ساحل در حلقه‌ای از رزهای قرمز و شمع‌های سفید در هتلی در مونته‌سیتوی کالیفرنیا، از کورتنی خواستگاری کرد.

بیشتر از زندگی