شش گردشگر به فضا سفر می‌کنند

پیش از این یک بلیت پرواز فضایی این شرکت به قیمت ۲۸ میلیون دلار در یک حراجی فروخته شده بود

شش مسافر با پرواز جدید Blue Origin به سفر فضایی خواهند رفت _ Blue Origin

همیش هاردینگ، کاوشگر بریتانیایی که بیش از یک دهه است در امارات متحده عربی زندگی می‌کند، با پرواز زیر مداری Blue Origin به فضا سفر خواهد کرد.

در این سفر فضایی، پنج مسافر دیگر نیز حضور خواهند داشت که با پرداخت هزینه خود، در پرواز NS-21 شرکت Blue Origin حضور خواهند داشت. البته در این پرواز افراد دیگری از جمله خدمه شرکت نیز حضور دارند. دیگر مسافران این پرواز شامل؛ ایوان دیک، خلبان و از مدیران شرکت Dick Holdings LLC، کاتیا اچازارتا یک زن مکزیکی و مهندس برق، همیش هاردینگ رئیس شرکت کارگزاری جت تجاری Action Aviation، ویکتور کوریا هسپانها یک مهندس عمران از برزیل و ویکتور وسکوو از بنیان شرکت سرمایه‌گذاری Insight Equity، می‌شود.

نشنال نیوز با انتشار این خبر عنوان کرد که قیمت بلیت پرواز Blue Origin هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، اما پیش از این یک بلیت آن به قیمت ۲۸ میلیون دلار در یک حراجی فروخته شده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این ماموریت، پنجمین پرواز انسانی برای برنامه شرکت Blue Origin خواهد بود که تیم آن در نهم ماه می از طرف این شرکت معرفی شدند.

این شرکت گردشگری فضایی از سال ۲۰۲۱ تعداد ۲۰ نفر از جمله جف بیزوس، مالک شرکت و بنیان‌گذار آمازون و همچنین ویلیام شاتنر بازیگر کانادایی را با این پروازها به فضا فرستاده است.

پرواز زیر مداری یک پرتاب عمودی است که مسافران را در حدود ۱۰۶ کیلومتر بالاتر از سطح زمین برده و آنها می‌توانند در آنجا برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.

برخلاف چهار پرواز فضایی پیشین این شرکت، در این ماموریت هیچ مسافر مشهوری حضور ندارد. پیت دیویدسون کمدین آمریکایی و ستاره برنامه «Saturday Night Live» قرار بود در آخرین ماموریت بلو اوریجین، به نام NS-20 به فضا برود، اما به دلیل تغییر تاریخ پرتاب ماموریت، از انجام این سفر عقب‌نشینی کرد.

بیشتر از علوم