کورتنی کارداشیان با نامزدش ازدواج کرد

عروسی به همراه جشن بزرگ‌تری بعدا برگزار خواهد شد

عروس یک لباس توری کوتاه سفید دولچه و گابانا به ارزش ۱۸۹۵ دلار با نیم‌تنه و تزیینات قلبی شکل پوشیده بود- instagram/kourtneykardash

یک ماه بعدازآنکه تراویس بارکر و کورتنی کارداشیان در یک مراسم غیررسمی به هم «بله» گفتند، این بار رسما زن و شوهر شدند.

این دو بعدازظهر دوشنبه، ۱۶ مه، این خبر خوشحال‌کننده را در حساب اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

مجموعه‌ای از عکس‌های سیاه‌وسفید نشان می‌داد که آن‌ها در یک مراسم ساده و خصوصی به عقد ازدواج هم درآمده‌اند. کورتنی با انتشار عکس‌ها نوشت: «تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عروس یک لباس توری کوتاه سفید دولچه و گابانا به ارزش ۱۸۹۵ دلار با نیم‌تنه و تزیینات قلبی شکل پوشیده بود که یک سرپوش با آستین‌های سرهم داشت. داماد هم یک لباس کاملا مشکی پوشیده بود. آن‌ها پیش‌تر گفته بودند که عروسی به همراه جشن بزرگ‌تری بعدا برگزار خواهد شد.

ستاره دنیای سرگرمی و یکی از خواهران خانواده کارداشیان یک ماه قبل مجموعه‌ای از عکس‌های فوری گرفته‌شده در کلیسای عروسی لاس‌وگاس، پس از اهدای جوایز گرمی را به اشتراک گذاشت. کارداشیان در آن زمان در توضیحاتی در اینستاگرام خود گفته بود که آن‌ها از نظر قانونی ازدواج‌نکرده‌اند زیرا مجوز ازدواج نگرفته‌اند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kourtney (@kourtneykardash)

کارداشیان و بارکر نامزدی خود را در ماه اکتبر اعلام کردند.

آن‌ها پس از چندین سال دوستی در ابتدای سال ۲۰۲۱ روابط عاشقانه‌ای را شروع کردند. این اولین ازدواج کارداشیان است که از دوست‌پسر سابقش اسکات دیسیک سه فرزند دارد. بارکر هم قبلا سه بار ازدواج کرده است.

بیشتر از زندگی