مجیدی رکورد تعداد بازی بدون باخت را شکست

استقلال همچنان بخت شکستن رکورد کمترین گل خورده و بیشترین امتیاز در یک فصل را نیز دارد

مجیدی فرصت دارد تا سایر رکوردهای لیگ برتر را بشکند‌ـ عکس از فارس

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد به پایان رسید و آبی‌پوشان پایتخت توانستند در ورزشگاه فولاد آرنا، میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. با این پیروزی، استقلال یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد؛ اما نکته جالب این دیدار رکوردشکنی فرهاد مجیدی بود. او توانست با این پیروزی، رکورد ۲۷ بازی متوالی بدون شکست را از آن استقلال و خود کند و در این زمینه، رقیب دیرینه خود را پشت سر بگذارد. در حال حاضر، فرهاد مجیدی در سمت سرمربی، رکورددار بازی بدون شکست در تاریخ ادوار لیگ برتر است.

اما مجیدی فرصت دارد تا رکوردهای دیگری را بشکند. در حال حاضر، رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل متعلق به پرسپولیس است. سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ‌های نوزدهم و بیستم با ۶۷ امتیاز رکورد بیشترین امتیار در یک فصل را در اختیار دارند. استقلال مجیدی در حال حاضر با ۲۷ بازی ۶۳ امتیازی است و اگر این تیم بتواند در سه بازی آینده خود پنج امتیاز بگیرد، این رکورد را نیز می‌شکند. از آن‌جا که بازی‌های آینده استقلال بر روی کاغذ ساده به نظر می‌رسند، این بخت برای او وجود دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به‌جز این موارد، رکورد دیگری هم وجود دارد که استقلال در آستانه شکستن آن است. کمترین گل خورده در یک فصل متعلق به خود استقلال است که با ۱۳ گل خورده در لیگ سیزدهم، در اختیار دارد. استقلال تا این‌جای کار، تنها ۱۰ گل خورده است و اگر در سه بازی آینده کمتر از سه گل دریافت کند، رکورد کمترین گل خورده را نیز فتح خواهد کرد.

یک رکورد دیگر نیز وجود دارد که کسب آن برای استقلال امکان‌پذیر اما دشوار است. پرسپولیس در لیگ نوزدهم با ۲۱ برد بیشترین برد در یک دوره لیگ را در اختیار دارد و استقلال فعلا ۱۸ برد کسب کرده است. اگر آبی‌پوشان بتوانند هر سه بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارند، می‌توانند با رکورد پرسپولیس برابری کنند.

در حال حاضر، استقلال تهران با ۲۷ بازی، ۱۸ برد و ۹ تساوی با ۶۳ امتیاز، صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران است. این تیم با ۳۷ گل زده و ۱۰ گل خورده بهترین تفاضل گل لیگ برتر را هم در اختیار دارد.

بیشتر از فوتبال