تصاویر سانحه هوایی، پرواز هواپیمای ترکیه در فرودگاه اسراییل را لغو کرد

مسافران آنادولوجت تصاویر سوانح هوایی قبلی هواپیمایی ترکیش‌ایر را دریافت کردند

رخداد روز سه‌شنبه، دومین تهدید امنیتی فرودگاه «بن‌گوریون» تل‌آویو طی هفته‌های اخیر به شمار می‌رود - Reuters

یک پرواز آنادولوجت ترکیه هنگام برخاستن از فرودگاه «بن‌گوریون» اسرائیل، پس ازاینکه چند مسافر تصاویر سقوط هواپیماهای خط هواپیمایی ترکی، ترکیش‌ایر را دریافت کردند، روی باند متوقف شد. 

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت، به نقل از سازمان هوانوردی غیرنظامی اسرائیل نوشت، پرواز شرکت هواپیمایی آنادولوجت ترکیه لغو شد و مسافران به سالن ترمینال فرودگاه بازگشتند و چمندان‌های مسافران دوباره بازرسی شد.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز در گزارشی، به نقل از مقام‌های اسرائیلی نوشت ۹ تن در این ارتباط بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دارند.

مقام‌های امنیتی اسرائيل، هویت مظنونان را دقیق اعلام نکرده‌‌اند؛ اما گفتند شهروند اسرائیل و از مسافران پروازند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وبسایت خبری «Ynet» در گزارشی نوشت این عکس‌ها از طریق نرم‌افزار «ایردراپ» (AirDrop) شرکت «اپل» به اشتراک گذاشته شده است؛ این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و سایر محتواهای رسانه‌ای را در فواصل زمانی کوتاه، از یک دستگاه «اپل» به دستگاه دیگر، منتقل کنند.

تصاویر سقوط هواپیمای ترکیش ایرلاین در سال ۲۰۰۹ در هلند و سقوط هواپیمای دیگر این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۳ در آمریکا، در میان تصاویر فرستاده شده است.

پرواز روز سه‌شنبه شرکت هوایی آنادولوجت ترکیه  ۱۶۰ سرنشین داشت. به مسافران پرواز گفته شد می‌توانند در اسرائیل بمانند یا سوار یک هواپیمای دیگر به مقصد ترکیه شوند.

این دومین تهدید امنیتی در فرودگاه «بن‌گوریون» تل‌آویو، طی هفته‌های اخیر به شمار می‌رود.

در هشتم اردیبهشت نیز مقام‌های امنیتی فرودگاه «بن‌گوریون» اعلام کردند یک گلوله توپ جنگی عمل ‌نکرده را در میان وسایل یک خانواده گردشگر آمریکایی یافته‌اند.

بیشتر از جهان