مهمان ناخوانده‌ هفته مد پاریس: جی‌جی حدید بی‌ادب بود

کمدینی که بی‌هوا روی صحنه‌ نمایش شانل رفت دلیل این کارش را توضیح می‌دهد

Instagram/Chanel; Twitter/Newsypeople

کمدینی که در هفته‌ مد پاریس روی صحنه‌ نمایش شانل رفت، گفت تنها قصدش از انجام این کار «شاد کردن مردم» بوده است.

ماری بنولیه در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت، اهالی صنعت مد خود را زیادی جدی می‌گیرند.

او گفت: «حرف از پوشاک است. معلوم است که باید لذت‌بخش و بامزه باشد و مردم را خوشحال کند. اما فکر می‌کنم امروزه مد این کار را نمی‌کند. بلکه حس حماقت و متظاهر بودن به آن‌ها می‌دهد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنولیه توضیح داد که مخصوصاً شانل را هدف قرار داده است، چون «معلوم است که معتبرترین نام تجاری است».

او افزود: «می‌خواستم در نمایش شرکت کنم تا اثرگذاری کمی در حد خودم داشته باشم و بگویم، آره. این چیزها مهم است. اینجا دارد هنر تولید می‌شود و می‌شود کاری کرد که از آن لذت هم ببریم».

بنولیه که بر صحنه با اسم ماری سن‌فیلتره شناخته می‌شود، تا کنون به چندین نمایش مد راه یافته است و همین چند روز پیش، روی صحنه‌ نمایش شرکت اِتَم رفته بود.

این فعال عرصه‌ یوتیوب که ۲۸ سال دارد، گفت که برای اجرای نمایش طنزآمیز روز دوشنبه کت و دامن قدیمی شانل را از مادرش قرض گرفت و با چرب‌زبانی، موفق شد تا به نمایش این شرکت  فرانسوی راه پیدا کند. او سپس آهسته به صحنه نزدیک شد و از آن بالا رفت و در میان مدل‌ها شروع کرد به راه رفتن.

بنولیه توضیح داد که قصد داشته بر روی صحنه سیگار هم بکشد، اما جی‌جی حدید، مدل مشهور، پیش از آن که او بتواند سیگار را روشن کند، در ماجرا مداخله کرد و او را به بیرون از صحنه مشایعت کرد.

بنولیه در مورد حدید گفت: «بی‌ادب بود. بعد دیدم سه نفر از مدل‌ها با من دعوا دارند. نفهمیدم چرا این‌قدر پرخاش‌گرانه برخورد کرد. او که مرا نمی‌شناسد. اما درک می‌کنم که می‌خواست از دوستانش محافظت کند».

اما بنولیه افزود که با همه‌ این حرف‌ها، او از طرف‌داران حدید است. این کمدین گفت: «گمان می‌کنم حالا ما دو تا می‌توانیم دوستان نزدیک هم باشیم. او کرد دیوانه‌ام. در واقع هم حق با اوست».

شانل در پاسخ به این رویداد، تأکید کرد که حضور بنولیه در نمایش، از پیش برنامه‌ریزی نشده بود.

شانل گفت: «این شخص کمدینی است که به چنین شوخی‌هایی معروف است. او اخیراً ناخوانده بر صحنه‌ نمایش دیگری هم ظاهر شده است. حضورش بر روی صحنه از پیش برنامه‌ریزی نشده بود».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی