جاستین بیبر دچار «شکست عاطفی» شده است

«فکر می‌کردم ازدواج قرار است همه مشکلاتم را حل کند ولی این کار را نکرد»

بیبر پیش از این نیز در مورد سلامت روانی و ازدواجش چیزهایی گفته است و توضیح داده است که چطور دو نفر می‌توانند بر یکدیگر تاثیر بگذارند-Photo by Charles Guerin/ABACAPRESS via Rueters

جاستین بیبر بی‌پرده در مورد سلامت روحی‌اش صحبت کرد و گفت که چطور به این نتیجه رسیده است که ازدواجش با هیلی بالدوین هیچ‌یک از مشکلات شخصی‌اش را «حل» نکرده است.

این خواننده ۲۸ ساله در طول مصاحبه اخیرش با ابرو داردن از «اپل میوزیک» که در مجله «پیپل» منتشر شد، گفت که چطور سرانجام به جایگاهی شادی‌‌آور رسیده است.

طبق گفته بیبر، وقتی او در سال ۲۰۱۴ با بالدوین پیمان بست، «احساس شکست عاطفی» می‌کرد، زیرا ازدواج مشکلاتش را آن طور که در آغاز انتظار داشت، حل نکرده بود.

او توضیح داد: «یادم می‌آید وقتی ازدواج کردم، اول کمی احساس شکست عاطفی داشتم، زیرا خیال می‌کردم ازدواج قرار است همه مشکلاتم را حل کند و نکرد.»

«درست یک جورهایی مثل این بود که به خودم بگویم رفیق، داری کمی یک بام و دو هوا برخورد می‌کنی.»

او خاطرنشان کرد که دورویی کرده بوده است، زیرا انتظار داشته است که بالدوین کاری را بکند که او نمی‌کرده و این سرانجام او را واداشته است که کمی به خود آید.

او در ادامه گفت:«می‌خواهید همسرتان کاری را بکند که شما نمی‌کنید و انگار گاهی سخت است که به آینه نگاه کنید و واقعا مجبور شوید که دریابید [و بگویید] ای بابا، شاید لزوما تو آن آدمی نیستی که فکر می‌کردی.» «و این نتیجه حادثه‌ای ناگوار (trauma) و شرایط زندگی است.»

خواننده ترانه «راستگو» (Honest) سپس به توضیح «سفر اعتقادی» خود می‌پردازد و این که چطور «رابطه‌اش با مسیح» به او اجازه داد که «چندان به [خودش] سخت نگیرد.»

او ادامه داد: «فقط این باور که مورد بخشش قرار گرفته‌ام و این که او در این سفر مرا همراهی می‌کند باعث شد که هر روز حالم بهتر و بهتر شود و آنقدر به خودم سخت نگیرم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بیبر همچنین ابرازامیدواری کرد که دیگران هم پیوند محکمی با خدا برقرار کنند، چنان که او برقرار کرده است، زیرا معتقد است که این کار می‌تواند به مردم انگیزه بدهد تا وقتی زندگی دشوار می‌شود، «دوباره سر پا بایستند.»

او گفت: «فکر می‌کنم که سرانجام این چیزی است که مردم دنیا را تشویق خواهد کرد وقتی همه چیز ناامیدکننده است، زندگی به صورت‌تان سیلی می‌زند و دوباره برخاستن می‌تواند سخت باشد.»

بیبر گفت از زمانی که فهمید خداوند «دلسوز» و «مهربان» است، «همه چیز برایش تغییر کرده است.»

«وقتی بتوانید دیدگاهی داشته باشید که خداوند یک موجود عصبانی نیست و مهربان، دلسوز و بامحبت است که می‌داند شما چه می‌کشید و فقط از ما می‌خواهد که بهترین نسخه خود باشیم، این دیدگاه برای من واقعا همه چیز را عوض کرده است، رفیق.»

بیبر پیش از این نیز در مورد سلامت روانی و ازدواجش چیزهایی گفته است و توضیح داده است که چطور دو نفر می‌توانند بر یکدیگر تاثیر بگذارند. در طول مصاحبه‌ای با جی‌کیو (GQ) در ماه آوریل گذشته، خواننده ترانه «بمان» (Stay) اظهار کرد که چطور رابطه‌ها همیشه راحت نیستند، همان طور که او در اوایل ازدواجش با بسیاری از حوادث ناگوار دست و پنجه نرم می‌کرد.

او توضیح داد: «سال اول ازدواج واقعا سخت بود. چون خیلی چیزهای بد رخ می‌داد. اعتماد وجود نداشت. همه این‌ها بود که نمی‌خواهید به کسی که با او زندگی می‌کنید اعتراف کنید، چون خیلی ترسناک است. نمی‌خواهید با گفتن این که من می‌ترسم، آن‌ها را بترسانید.»

با این حال، بیبر گفت که از وقتی که بیشتر به ازدواجش معتقد شده، و به «خاطره‌سازی» با همسرش ادامه داده، رابطه‌شان تغییر کرده است.

او افزود: «ما صرفا داریم این لحظات را برای خودمان به‌عنوان زوج و خانواده خلق می‌کنیم و داریم این خاطرات را می‌سازیم.»

«و زیبا است که این را داریم که منتظرش باشیم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی