کیم کارداشیان چه‌کار کرد تا لباس مرلین مونرو اندازه‌اش شود

این پیراهن در یک اتاق تاریک و با دمای کنترل شده با رطوبت ۴۰ تا ۵۰ درصد نگهداری می‌شود

موزه‌ای که لباس نمادین مرلین مونرو در آن نگه‌داری می‌شود تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن کیم کارداشیان لباس «تولدت مبارک، آقای رئیس» را امتحان می‌کند.

عصر دوشنبه دوم ماه مه این میلیاردر ۴۱ ساله با پیراهن بدون آستین مرلین مونرو که آن را در سال ۱۹۶۲ در جشن تولد ۴۵ سالگی جان اف کندی، به تن کرده و ترانه تولدت مبارک را برای رییس جمهور وقت خوانده بود، روی فرش قرمز شب‌نشینی موزه متروپولیتن رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ویدئوی به اشتراک گذاشته‌شده توسط موزه، کارداشیان در حال بازدید از بخش‌های مختلف این مکان دیده می‌شود، جایی که این لباس از سال ۲۰۱۶ پس از فروش به قیمت ۴٫۸ میلیون دلار در حراجی به نمایش گذاشته شده است.

کارداشیان در این ویدئو گفت: «من برای این فرصت بسیار سپاسگزارم.»

به منظور حفاظت از لباس، مراقبان آن دستکش‌های سفیدی به دست داشتند و آن را با دقت به تن کیم کارداشیان امتحان می‌کردند. کارداشیان با مسئولان موزه موافقت کرد که هیچ تغییری در لباس انجام نشود.

کارداشیان روی فرش قرمز به مجری برنامه لالا آنتونی گفت که برای این‌که لباس اندازه‌اش شود «در عرض سه هفته ۷ کیلو وزن کم کرده است».

این پیراهن که «گران‌ترین لباسی است که تابه‌حال در حراجی فروخته‌شده» در اصل توسط باب مکی جوان روی کاغذ آورده شد و توسط ژان لوئیس، طراح فرانسوی هالیوود، طراحی شده است. این لباس چسبان که بنا به گزارش‌ها به تن مرلین مونرو دوخته شده بود، با بیش از ۶۰۰۰ کریستال دست‌دوز تزئین شده بود.

این لباس که در یک اتاق تاریک و با دمای کنترل شده با رطوبت ۴۰ تا ۵۰ درصد نگهداری می‌شد، همراه با محافظانی به خانه کارداشیان فرستاده شد و کارداشیان پس‌ازآنکه متوجه شد لباس اندازه‌اش نیست، رژیم غذایی سختی را در پیش گرفت.

کارداشیان در مصاحبه با نشریه ووگ گفت: «من روزی دو بار لباس سونا می‌پوشیدم، روی دستگاه تردمیل می‌دویدم، قند و کربوهیدرات را به‌طور کامل حذف کردم و فقط سبزی و پروتئین می‌خوردم.»

مرلین مونرو در جشن تولد ۴۵ سالگی رئیس‌جمهور در مدیسون اسکوئر گاردن، این لباس را پوشید، جایی که او اجرای معروف خود از «تولدت مبارک» را به نمایش گذاشت. این یکی از آخرین حضورهای عمومی او قبل از مرگش کمتر از سه ماه بعد بود.

بیشتر از مُد و زیبایی