مردی در آلمان به دنبال قانونی کردن «زنای با محارم» است

این مرد ۴۴ ساله از خواهر خود دارای چهار فرزند شده است 

پاتریک اشتوبینگ ۴۴ ساله رابطه با خواهرش را «عشق واقعی» خوانده است - Sankofa Facebook

مردی آلمانی که از خواهر خود دارای چهار فرزند شده است، خواهان قانونی شدن «رابطه جنسی با محارم» (Incest) است. پاتریک اشتوبینگ ۴۴ ساله که اهل لایپزیگ است، می‌گوید قوانینی که رابطه جنسی بین خواهر و برادر را ممنوع می‌کنند، با حقوق بشر مغایرت دارند.

اشتوبینگ را در کودکی زوجی به فرزندی پذیرفته بودند و خبری از خواهر کوچک‌ترش نداشت. زمانی که به ۱۸ سالگی رسیده بود، به دنبال خانواده «خونی» خود رفت و این‌گونه بود که پنج سال بعد به خواهرش، سوزان کارولوسکی ۳۷ ساله، رسید.

اشتوبینگ به خانه مادر واقعی‌اش نقل مکان کرد و حدود یک ماه بعد بود که رابطه جنسی او با خواهرش آغاز شد. این زوج همیشه از رابطه خود دفاع کرده‌اند و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵، چهار فرزند با یکدیگر به دنیا آورده‌اند که دوتای آن‌ها به نارسایی‌هایی دچارند. 

پاتریک پیش از این رابطه‌اش را «عشق واقعی» خوانده و گفته است: «ما نسبت به آنچه بین‌مان گذشته احساس شرم نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم قانونی که رابطه با اقوام نزدیک را جرم‌انگاری کرده است، از میان برود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اشتوبینگ می‌گوید آن‌ها وقتی رابطه‌شان را آغاز کردند، اصلا نمی‌دانستند که کارشان غیرقانونی یا نادرست است. این دو در سال ۲۰۰۲ با اتهام «زنای با محارم» محاکمه شدند. پس از سال‌ها کشمکش در دستگاه قضایی آلمان، پاتریک و سوزان کارزار خود را برای قانونی کردن «رابطه جنسی با نزدیکان خونی» آغاز کردند، و در سال ۲۰۱۲ کار را به دادگاه حقوق بشر کشاندند.

پاتریک سومین فرزند از هشت فرزند خانواده‌ای فقیر است که در آن، پدر و مادر تحصیلات چندانی نداشتند و با مشکلات بسیاری دست به گریبان بودند. پاتریک سه ساله بود که پدرش با چاقو به او حمله کرد و همین بود که دادگاه او را به سرپرستی دولت، و سپس خانواده دیگری سپرد.

سوزان دقیقا متولد روزی است که پدر و مادرش طلاق گرفتند. او با مادرش، آنا ماریا، بزرگ شد که اغلب یا او را در خانه تنها می‌گذاشت و یا با معشوق‌‌های خود در حضور فرزند خردسالش رابطه داشت. مادر پاتریک و سوزان شش ماه پس از آشنایی آنان درگذشت. به نظر می‌رسد که رابطه جنسی این دو زمانی آغاز شده باشد که پاتریک ۲۳ ساله بوده و خواهرش ۱۵ ساله، و در نتیجه، زیر سن قانونی رابطه جنسی در بیشتر کشورها. سن رابطه قانونی در آلمان ۱۸ سال است؛ گرچه ۱۴ تا ۱۸ ساله‌ها نیز در برخی شرایط مشمول «رابطه قانونی» محسوب می‌شوند.

سوزان تحصیلات چندانی ندارد و حتی از سواد کامل خواندن و نوشتن نیز برخوردار نیست. شش برادر و خواهر دیگر او، که بعضا دارای ناتوانی‌های جسمی و ذهنی بوده‌اند، در کودکی درگذشته‌اند؛ از جمله یکی از آن‌‌ها که در سن هفت سالگی در تصادف با اتومبیل کشته شد. 

رابطه جنسی با «محارم» یا «نزدیکان خونی» در حال حاضر در برخی کشورها، از جمله فرانسه، بلژیک، چین، ژاپن، آرژانتین و برزیل، قانونی است. اما در بسیاری از کشورها نیز، از جمله ایران، عربستان سعودی، نیجریه، و افغانستان با مجازات اعدام همراه است. این عمل در کشورهای متعدد دیگری همچون بریتانیا، استرالیا، کوبا، دانمارک، و اکثرایالت‌های آمریکا نیز غیرقانونی است. در دو ایالت نیوجرسی و رودآیلند فقط ازدواج «محارم» غیرقانونی است و صرف رابطه جنسی نزدیکان خونی بالغ به شرط رضایت طرفین، غیرقانونی نیست. 

در آلمان رابطه جنسی محارم غیرهم‌جنس غیرقانونی است و می‌تواند به مجازات سه سال زندان و جریمه منجر شود. اما رابطه جنسی نزدیکان خونی همجنس بالای ۱۸ سال غیرقانونی نیست. 

پژوهش‌های پزشکی نشان می‌دهد که فرزندی که حاصل تولد رابطه نزدیکان خونی باشد، از احتمال بسیار بالاتری برای مشکلات ژنتیکی برخودار است. به گفته کارشناسان، احتمال دچار شدن به نارسایی‌های جسمانی فرزندی که حاصل ازدواج خواهر و برادر باشد، ۵۰ درصد است.

بیشتر از جهان