خانواده‌های سلطنتی و چهره‌های نامدار عرب در اینستاگرام

افراد خانواده‌های سلطنتی عرب هم به اشتراک‌گذاری علایق روزمره‌شان با مردم علاقه دارند

اعضای خانواده‌های سلطنتی عرب در اینستاگرام - Combo/Instagram:faz3/theoverdressed/alhusseinjo/deenathe1st/ahmed_mrm

این روزها دنبال کردن افراد مشهور و کنجکاوی در زندگی آن‌ها، اتلاف وقت لذت‌بخشی است که همه کم‌وبیش به آن عادت داریم. در این بین کسی هست که دلش نخواهد نگاهی اجمالی به زندگی پرزرق‌وبرق و گاهی ماجراجویانه اعضای خانواده‌های سلطنتی عرب بیندازد؟

ما در ادامه شش نفر از اعضای خانواده‌های سلطنتی عرب را که در اینستاگرام حساب‌های کاربری شان بازدید کننده بسیاری دارد را به شما معرفی می‌کنیم:

۱) شیخ حمدان بن راشد، ولیعهد دبی

حمدان، چهارمین فرزند و دومین پسر از ۲۱ فرزند شیخ محمد بن راشد است که در سال ۲۰۰۸ با عنوان ولیعهد دبی معرفی شد. او حساب اینستاگرام فعال و پرکاری با بیش از ۱۴ میلیون دنبال‌کننده دارد. می‌توان او را با عکس‌های ماجراجویانه‌اش در حال پریدن از هواپیما و غواصی زیر آب، حاکم بی‌رقیب قلب‌های اعراب هموطن و طرفدارانش دانست.

۲) شیخ احمد بن محمد بن راشد، دبی

احمد ۳۵ ساله، رئیس بنیاد محمد بن راشد آل مکتوم در امارت متحده، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس شورای رسانه دبی از سال ۲۰۲۰ است. او نزدیک به نیم میلیون دنبال‌کننده در حساب اینستاگرامش دارد، اما به اندازه حمدان فعال نیست. بیشتر عکس‌هایی که او به اشتراک می‌گذارد مربوط به ماجراجویی‌هایش در دشت و صحرا و نیز تصاویر خانوادگی و عکس‌های مرتبط با مسائل دینی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

۳) رانیا یاسین، ملکه اردن هاشمی

ملکه رانیا، دانش‌آموخته رشته مدیریت از دانشگاه ژنو است. او طی یک مراسم شام با ملک عبدالله دوم آشنا شد و پس از دو ماه در سال ۱۹۹۳ با او ازدواج کرد و شش سال پس از آن نیز لقب ملکه گرفت و تاج بر سر گذاشت. رانیا در حساب اینستاگرامش نزدیک به هفت میلیون دنبال‌کننده دارد و معمولا در به اشتراک‌گذاری پست و استوری‌های اینستاگرامی فعال است. اغلب پست‌های او به امور خیریه و تلاش‌های خیرخواهانه، پوشیدن لباس‌های غیرمعمول و تصاویر خانوادگی مربوط می‌شود.

۴) دینا الجوهانی عبدالعزیز، (وی همسر یک شاهزاده سعودی است)

دینا ۴۶ ساله سابقه یک دوره کوتاه مدیریت مجله ووگ عرب را در کارنامه‌اش دارد. وی از کودکی به مد، پوشش و آرایش متفاوت علاقه فراوانی داشته است. دینا موسس یک فروشگاه اینترنتی لباس‌های لوکس است و تعجبی ندارد که اغلب پست‌های حساب اینستاگرامی او با بیش از ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده، مربوط به دنیای مد باشد.

۵) حسین بن عبدالله، ولیعهد اردن هاشمی

شاهزاده حسین، پسر ۲۷ ساله ملک عبدالله دوم و رانیا یاسین، فرزند اول از میان ۴ فرزند خانواده و وارث پادشاهی اردن است. او با داشتن بیش از سه میلیون دنبال‌کننده در صفحه اینستاگرامش، معمولا پست‌هایی مرتبط با دستاوردهای تحصیلی، آموزش‌های نظامی و خانواده به اشتراک می‌گذارد. مطالب او با هر بار اشتراک‌گذاری، دست‌کم از سوی ۱۵ هزار نفر پسندیده می‌شوند و این یعنی او هم مانند مادرش در شبکه‌های اجتماعی محبوب است.

۶) دانا آل خلیفه، امیره بحرین ( شاهزاده)

امیره دانا، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوقش را در دانشگاه لندن و کینگز کالج لندن (King's College London) گذراند. او که در صفحه اینستاگرامش بیش از ۷۰ هزار دنبال‌کننده دارد، در زمینه مد و وبلاگ‌نویسی فعال است و هر از گاهی با مخاطبانش پست‌هایی مرتبط با لباس‌ها، جواهرات فاخر و تجربه‌های شخصی به اشتراک می‌گذارد.

بیشتر از زندگی