وقتی ورق برای خواننده بی‌خانمان برگشت

دنیای خواننده بی‌خانمان ملقب به «سوپرانوی مترو» با یک ویدیو زیر و رو شد

twitter/LAPDHQ

پس از اینکه ویدیوی اپراخوانی یک زن بی خانمان در مترو لس آنجلس پر بیننده شد، گزارش شده که به او پیشنهاد بستن قرارداد ضبط داده شده است.

در ویدئویی که هفته گذشته توسط فرماندهی پلیس لس آنجلس در توئیتر منتشر شد، امیلی زامورکا، در حال اجرای"O mio babbino caro"  اثر پوچینی نشان داده می‌شود.

در توضیح فیلم نوشته شده بود:« چهار میلیون نفر لس آنجلس را خانه می‌نامند. چهار میلیون داستان. چهار میلیون صدا ... گاهی اوقات شما فقط باید توقف کنید و به یکی از این صداها گوش دهید، تا چیزی زیبا بشنوید».

این کلیپ از آن زمان تاکنون بیش از یک میلیون بازدید داشته است، و خواستار این شده‌اند تا کسی به او کمک کند که بتواند به خواننده حرفه‌ای اپرا تبدیل شود.

بعد از پربیننده شدن این کلیپ، معلوم شد که زامورکا، ۵۲ ساله، یک نوازنده تعلیم دیده‌ی کلاسیک است که بیش از ۲۰ سال پیش از روسیه به ایالات متحده نقل مکان کرده است. او پس از بیمار شدن و بدهکاری زیاد روی صورتحساب‌های پزشکی، بی خانمان شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق گزارش‌ها ویولن با ارزش۱۰ هزار دلاری‌اش که جایزه گرفته بود، زمانی که در خیابان‌ها زندگی می‌کرد، به سرقت رفته است.

به نقل از TMZ ، زاموركا توجه جوئل دایموند، تهیه كننده موسیقی و نامزد جایزه گرمی را به خود جلب كرده است كه گفته می‌شود می‌خواهد قرارداد ضبط به او پیشنهاد دهد.

این وب سایت می‌گوید که این قرارداد برای یک آلبوم اولیه که برچسب کمپانی جوئل دایموندSilver Blue Records را بر خود دارد، است. هنوز تأیید نشده که آیا زامورکا این قرارداد را پذیرفته است یا خیر.

همچنین یک کارزار کمک مالی در وبسایت «گوفاندمی» راه اندازی شده و بیش از ۵۹ هزار دلار برای مرکز زنان منطقه مرکزی شهر لس آنجلس جمع آوری شده است. آنها با این پول می‌خواهند به زامورکا کمک کنند تا اسکان یابد و در خیابان‌ها نماند، البته در صورتی که او «خواهان کمک آنها» باشد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر