صدمین گل لیگ برتر رونالدو در اولین بازی بعد از مرگ پسرش

ستاره پرتغالی تیم منچستر یونایتد با اولین حضور در زمین بازی پس از مرگ فرزندش مورد تشویق گسترده هواداران قرار گرفت

رونالدو در دقیقه ۳۳ بازی موفق شد یک گل را به ثمر برساند که مجموع گل‌های او را در لیگ برتر به عدد ۱۰۰ رساند Ian Kington / IKIMAGES / AFP

 در بازی فوتبال روز شنبه تیم‌های منچستر یونایتد و آرسنال، کریستیانو رونالدو که به تازگی پسر تازه متولدشده‌اش را از دست داده است در زمین فوتبال حضور یافت. 

به گزارش اسکای نیوز، در دقیقه هفتم این بازی، برابر با عدد پیراهن رونالدو، هواداران این ستاره پرتغالی به مدت طولانی ایستادند و با تشویق او به پسرش ادای احترام کردند.

رونالدو در دقیقه ۳۳ این بازی موفق شد یک گل را به ثمر برساند که مجموع گل‌های او را در لیگ برتر به عدد ۱۰۰ رساند. او پس از این گلزنی شادی نکرد و فقط لحظه‌ای دستش را بالا برد و به آسمان اشاره کرد تا به این ترتیب از پسرش که به تازگی فوت شده یادی کرده باشد.

روز سه‌شنبه نیز هواداران هر دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول با این بازیکن ابراز همبستگی کردند و در دقیقه هفتم او را تشویق کردند. او که در بازی روز سه‌شنبه بین لیورپول و منچستریونایتد حضور نداشت، گفت که با تشویق یک دقیقه‌ای هوادارانش در آن بازی تحت تاثیر قرار گرفته و تلاش کرده خودش را برای حضور در این بازی آماده کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز دوشنبه کریستیانو رونالدو بازیکن فعلی تیم منچستر یونایتد اعلام کرد که پس از به دنیا آمدن دوقلوهایی که او و جورجینا رودریگز شریک زندگی‌اش در انتظار آنها بودند، یکی از دوقلوها از دنیا رفت.  این زوج گفتند که از دست دادن فرزندشان آنها را ویران کرده و آن را «درد بزرگی که هر پدر و مادری ممکن است احساس کند» نامیدند.

پس از آن هزاران نفر با ارسال پیام‌های حمایت‌آمیز زیر پست اینستاگرام رونالدو با او ابراز همدردی کردند و برخی از افراد مشهور نیز با ارسال پیامی تاسفشان را نسبت به این موضوع نشان دادند. 

رونالدو در پاسخ به این میزان ابراز حمایت اعلام کرد که او و خانواده‌اش هرگز این میزان احترام و شفقت را فراموش نخواهند کرد.

او روز جمعه تصویری از دختر تازه متولد شده‌اش را به اشتراک گذاشت و نوشت: «اکنون وقت آن است که از زندگی قدردانی کنیم».

بیشتر از فوتبال