یاقوت سرخ خام رکوردشکن به دبی می‌رود

نمایش یکی از بزرگترین یاقوت‌های سرخ خام جهان در امارات متحده عربی

امارات متحده عربی مقصد بسیاری از نمایشگاه‌های چشمگیر جواهرات شده است-SJ Gold and Diamond / linkedin- 

یاقوت «برج الحمل» یا «آریس»، یاقوتی ۸۴۰۰ قیراطی و ۲.۸ کیلوگرمی است که از روستای وینزا در مرکز تانزانیا استخراج شده است و قرار است تامر حسن، بازیگر هالیوودی، در ۱۵ آوریل از آن برای علاقه‌مندان به جواهر در مرکز مالی والدورف آستوریا دبی رونمایی کند.

 شرکت «اس‌جی گولد دایموند» (SJ Gold and Diamond)، شرکت مدیریت جواهرات و دارایی‌های معدنی در دبی که متخصص ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سنگ‌های قیمتی کمیاب است، این جواهر کمیاب را به عنوان بخشی از «مجموعه کالیستو» (Callisto) جدید خود که از الماس‌های تراش‌خورده و نتراشیده و یاقوت‌های خام به ارزش میلیون‌ها دلار تشکیل شده است، رونمایی می‌کند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پاتریک پیلاتی، مدیرعامل «اس‌جی گولد دایموند»، گفت: «این نخستین بار است که نگین تاج جواهرات مجموعه خود را معرفی می‌کنیم. رونمایی از این سنگ بی‌نظیر برای عموم مردم به منظور مناقصه، ادامه آشکار تعهد ما برای نمایش بهترین‌ها در امارات است.»

 این یاقوت پس از اولین حضور عمومی خود در رویداد ۱۵ آوریل، پس از ماه رمضان در بازار امارات به حراج گذاشته خواهد شد و تخمین زده می‌شود که به قیمت ۱۲۰ میلیون دلار فروخته شود.

امارات متحده عربی مقصد بسیاری از نمایشگاه‌های چشمگیر جواهرات شده است. پس از رونمایی گوچی از مجموعه جواهرات بسیار ارزشمند خود و نمایش جواهرات و ساعت‌های مهم ساتبی،  خانه حراج کریستی نیز ‌ میزبان «مهمانی سنگ‌ها» در دبی شد. الماس حجیمی که با نام «صخره» شناخته می‌شود، نخستین بار در مارس امسال در شعبه کریستی در دبی به نمایش گذاشته شد.  بزرگترین الماس سیاه شناخته شده جهان هم در  ژانویه، برای اولین بار در دبی به نمایش عمومی گذاشته شده بود.

بیشتر از زندگی