پیروزی پرگل لسترسیتی برابر نیوکاسل

سرمربی لستر می‌گوید زود است که لستر را جزو شانس‌های قهرمانی حساب کنیم

راجرز سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی
Ben STANSALL / AFP

روز یکشنبه لستر سیتی، در یک بازی پرگل با نتیجه ۵ بر صفر بر نیوکاسل یونایتد که با ده بازیکن بازی می‌کرد، پیروز شد و به رده‌ی سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. سرمربی این تیم برندان راجرز، به‌رغم این پیروزی و صعود به رده‌ی سوم جدول گفت که هنوز شانس قرار گرفتن تیمش در جمع چهار تیم برتر لیگ و به طور اتوماتیک رفتن به مسابقات قهرمانان اروپا محرز نیست.

جیمی وردی با دو گل پیاپی و گل‌های ریکاردو پریرا و ویلفرد ندیدی کار را برای پیروزی بزرگ لستر در لیگ برتر تمام کرد.

راجرز، این مربی ۴۶ ساله در مورد اینکه شانس تیم‌اش را برای رسیدن به چهار تیم اول چقدر می‌داند، به بی بی سی گفت:«هنوز اوایل فصل بازی‌ها است، جواب دادن به این خیلی سخت است ... به دلیل اینکه سایر باشگاه‌های قوی به طور منظم در بین آن چهار تیم بوده‌اند. ما واقعا فقط روی نحوه بازی کردن و سطح عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم».

ممکن است راجرز علاقه داشته باشد که شروع قدرتمند لستر را در این فصل که از ۷ بازی ۱۴ امتیاز کسب کرده تا پشت سر قهرمانانی همچون منچسترسیتی و لیورپول بنشیند، دست کم بگیرد، اما سخت است که تأثیر او را نادیده بگیریم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرمربی سابق سلتیك از فوریه ۲۰۱۹ که جای «کلود پال» را در لستر گرفت، این باشگاه را دگرگون كرد تا با پیروزی در لیگ برتر هواداران تیم را به بازگشت به رقابت‌های اروپایی که در فصل ۱۷-۲۰۱۶ اتفاق افتاده بود، امیدوار کند.

لستر از زمان اولین بازی مردان ایرلند شمالی در ماه مارس ۳۱ امتیاز کسب کرده است، بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ بجز منچسترسیتی (۴۳) و لیورپول (۴۹) که در مرحله بعدی با آنها روبرو می‌شوند.

راجرز همچنین لستر را به یک تیم قوی تبدیل کرده است که می‌تواند به راحتی ضدحمله کند و بر توپ تسلط داشته باشد، همانطور که در برابر نیوکاسل نشان داد.

راجرز افزود: «اگر به دو تیم برتر این كشور نگاه كنید، آنها با توپ درخشان هستند. آنها می‌توانند مدت زمان طولانی توپ را در اختیار خود داشته باشند، ۶۰-۷۰ درصد زمان بازی، اما هنگامی که مجبور به ضد حمله می‌شوند، ضد حمله می‌کنند. امروز ما این را در تیم خودمان دیدیم. ما به سختی فشار آوردیم، ما تشنه‌ی گل زدن بودیم. یک نتیجه تمیز، پنج گل خوب. این روز خوبی برای ما است».

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از ورزش