درگذشت دومین طلبه‌ای که در مشهد هدف حمله با چاقو قرار گرفته بود

هویت ضارب هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است

رسانه‌های ایران روز پنجشنبه، از درگذشت یکی دیگر از طلبه‌هایی که اخیرا در ایران، هدف حمله یک مرد مسلح به سلاح سرد قرار گرفته بودند، خبر دادند.

یک مرد مسلح به چاقو روز سه‌شنبه، به سه طلبه در حرم امام هشتم شیعیان در مشهد حمله کرد، که یکی از آن‌ها بلافاصله کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدصادق دارایی یکی از دو طلبه مصدوم بود که امروز عصر در بیمارستان کامیاب مشهد بر اثر شدت جراحت‌های وارده درگذشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته دکتر مسعود خانی، مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد، محمدصادق دارایی یزدی روز چهارشنبه یک عمل جراحی سخت داشت.

خبرگزاری تسنیم نیز در گزارشی مشابه از درگذشت این طلبه متولد سال ۱۳۷۶ خبر داد. بدین ترتیب دو تن از قربانیان، تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

محمد اصلانی اولین طلبه‌ای بود که در جریان حمله کشته شد. محسن پاکدامن، دیگر طلبه زخمی‌شده نیز، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

هویت ضارب هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده و تنها گفته شده «ازبک‌تبار» است. خبرگزاری تسنیم پیشتر از بازداشت شش نفر در ارتباط با این پرونده خبر داده بود.

احمدی وحیدی، وزیر کشور ایران، روز پنجشنبه، حمله را «تروریستی» خوانده است و ادعا کرده که غرب «به‌وجودآورنده و حامی» چنین تفکراتی در ایران است.

دو روز پیش از این حمله و در شامگاه یکشنبه، دو طلبه اهل سنت در گنبد کاووس واقع در استان گلستان، هدف حمله قرار گرفتند و به ضرب گلوله کشته شدند.