ازدواج غیررسمی کورتنی کارداشیان و نامزدش در لاس‌وگاس

کورتنی و بارکر نیمه‌شب همان شبی که جوایز گرمی در لاس‌وگاس برگزار شد به کلیسا رفتند

تراویس بارکر در ماه اکتبر سال گذشته در هتلی ساحلی از کورتنی کارداشیان خواستگاری کرد-instagram.com/kourtneykardash

کورتنی کارداشیان، مدل، تاجر و ستاره دنیای سرگرمی که در عرصه مد و زیبایی شهرت و ثروت فراوانی کسب کرده است، از ازدواج با تراویس بارکر در کلیسایی در لاس‌وگاس خبر داد.

کورتنی کارداشیان، خواهر کیم کارداشیان که هر دو از ستاره‌های جنجالی مجموعه «پابه‌پای کارداشیان‌ها» بوده‌اند، در توضیحات آلبوم عکسی که روز گذشته در حساب اینستاگرامش منتشر کرد، رو به بیش از ۱۵۰ میلیون مخاطب خود نوشت: «این عکس‌ها را در حافظه دوربینم پیدا کردم: روزی روزگاری در سرزمینی دور (لاس‌وگاس) در ساعت دو بامداد، پس از گذراندن شبی حماسی و نوشیدن قدری تکیلا، یک ملکه به‌همراه پادشاه خوش‌قیافه‎‌‌اش و یک عدد الویس، به تنها کلیسایی که آن موقع شب باز بود رفتند و با هم ازدواج کردند (غیررسمی). تمرین در هر کاری از تو بهترین می‌سازد {کار نیکو کردن از پر کردن است!}.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کارداشیان تصریح کرد که او و بارکر در همان شبی که جوایز گرمی در لاس‌وگاس برگزار شد با هم به‌صورت غیر رسمی ازدواج کردند. مجموعه تصاویری که این کارآفرین و میلیونر آمریکایی منتشر کرده است، او و نامزدش تراویس بارکر را نشان می‌دهد که با هم لحظات عاشقانه‌ای را در کلیسا ثبت می‌کنند. هر دو لباس‌های سراپا مشکی پوشیده‌اند و عینک مستطیلی روی چشم دارند. کورتنی زیر کت چرم مشکی‌اش، تاپ زردی به تن کرده است و دسته‌گل کوچکی در دست دارد. در پس‌زمینه هم مردی دیده می‌شود که خودش را به‌ شکل الویس، خواننده فقید راک آمریکایی، در آورده است و میکروفونی به‌ دست دارد.

با گفتن این حرف که آن‌ها در حال تمرین برای عروسی‌اند، به‌ نظر می‌رسد این موسس نشان تجاری «پوش» و نامزدش تراویس بارکر، یکی از بهترین نوازندگان درام آمریکایی، قرار است عروسی بزرگی (از نوع رسمی) در آینده نزدیک داشته باشند.

تراویس بارکر در ماه اکتبر سال گذشته بود که در هتلی ساحلی از کورتنی کارداشیان خواستگاری کرد و بعد از آن هم خبرهایی از تلاششان برای بچه‌دار شدن شنیدیم.

مالک کلیسایی که این دو با هم در آن «ازدواج» کردند، امروز به خبرگزاری پی‌ای (PA) گفت در اولین ساعات بامداد روز دوشنبه، این زوج در تماسی با او گفتند برای ازدواج صوری به حضور الویس نیاز دارند، که او هم این امکان را برایشان فراهم کرد. کورتنی و تراویس هم با چهار مهمان دیگر در ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد به کلیسا آمده بودند.

بیشتر از زندگی