لباس‌های هماهنگ کورتنی کارداشیان و نامزدش در مراسم گرمی

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر در پوشش مشکی هماهنگ با هم ظاهر شدند

تراویس بارکر به رنگ مشکی تنها اکتفا نکرد و یک کت صورتی‌ بلند هم روی جلیقه‌اش پوشید - ANGELA WEISS / AFP

کورتنی کارداشیان، مدل ۴۲ ساله و یکی از خواهران مشهور کارداشیان که به‌ دلیل ثروت و ظاهر متفاوتشان همیشه نقل محافل‌اند، به همراه نامزد خود که نوازنده درامز است، روی فرش قرمز مهمانی جوایز گرمی، مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

در مراسم یکشنبه‌ شب جایزه گرمی ۲۰۲۲، که یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین جوایز موسیقی جهان به‌شمار می‌آید، کورتنی کارداشیان و نامزد ۴۶ ساله‌اش، تراویس بارکر، دست در دست هم و با لباس‌هایی هماهنگ، ظاهر شدند. آن‌ها سراپا مشکی پوشیده بودند؛ کارداشیان با تاپ و شلوار کوتاه و دستکش‌های توری و موهای دم‌اسبی تیره و بارکر با جلیقه و شلواری مشکی. هر دو آنان هم عینک‌های مستطیلی مشکی زده بودند. البته تراویس بارکر که در دنیای موسیقی یکی از بهترین نوازنده‌های درامز محسوب می‌شود، به مشکی تنها اکتفا نکرد و یک کت صورتی‌ بلند هم روی جلیقه‌اش پوشید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هماهنگی در ظاهر این زوج سرشناس پیش از این در چند مراسم‌ دیگر هم دیده شده بود: در مراسم اسکار که همین یک‌ هفته پیش برگزار شد، تراویس با کت‌وشلوار و عینک مشکی و کورتنی با پیراهن دکولته بلند مشکی جلو دوربین عکاسان نودوچهارمین مراسم این جایزه آثار سینمایی ژست گرفتند.

تراویس بارکر هنگام اجرای موسیقی و نوازندگی درامز معمولا با بالاتنه عریان دیده می‌شود که این با ظاهری که برای اجرا در مراسم اسکار برگزید، بسیار تفاوت داشت؛ چیزی که خود هم پس از مراسم اسکار به آن اعتراف کرد: «موقع نوازندگی با کت‌وشلوار عصبی می‌شوم؛ چون عادت ندارم موقع نواختن، پیراهن تنم داشته باشم و معمولا لخت‌ام. این مواقع‌ به خودم می‌گویم: اوه! الان است که چوب درامز در آستینم گیر کند.»

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر ماه گذشته و در یک ویدیوی تبلیغاتی برای مجموعه تازه کارداشیان‌ها، فاش کردند که در تلاش‌اند بچه‌دار شوند.

زمان و مکان برگزاری مهمانی گرمی ۲۰۲۲ به‌ دلیل مشکلات مربوط به همه‌گیری کرونا از تاریخ ۳۱ ژانویه به ۳ آوریل و از لس‌آنجلس به لاس‌وگاس تغییر یافته بود.

بیشتر از زندگی