ستاره فوتبال زنان آمریکا به جرم رانندگی در حال مستی و کودک‌آزاری بازداشت شد

هوپ سولو دروازه‌بان سابق تیم ملی آمریکا و برنده دو مدال المپیک است

هوپ سولو، دروازه‌بان سابق تیم ملی زنان آمریکا- Doug Pensinger/Getty Images/AFP

هوپ سولو، ستاره سابق تیم ملی زنان آمریکا، در حالی‌ که پشت فرمان بیهوش شده بود و دو فرزند دوقلوی دو ساله‌اش با او در ماشین بودند، دستگیر شد. به گفته پلیس، این حادثه در ایالت کارولینای شمالی آمریکا اتفاق افتاده است.

در گزارش پلیس می‌خوانیم که خانم سولو روز پنجشنبه، در پارکینگ یک مرکز خرید در شهر وینستون-سیلمِ کارولینای شمالی، دستگیر شد. او با سه اتهام رانندگی در حال مستی، مقابله با مامور قانون و آزار کودکان روبه‌رو است. خانم سولو از زندان آزاد شده است و باید در روز ۲۸ ژوئن در دادگاه حاضر شود.

دستگیری پس از آن بود که رهگذری متوجه شد خانم سولو بیش از یک ساعت پشت فرمان ماشین خود بی‌هوش شده، در حالی ‌که موتور ماشین روشن است و دو کودک در صندلی پشتی ماشین‌‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

افسر پلیس که به صحنه آمد متوجه بوی الکل شد. در فرمان دستگیری می‌خوانیم که خانم سولو حاضر به دادن تست نفس نبوده و در عوض از او آزمایش خون گرفته شده است.

ریک نیکولز، وکیل خانم سولو، که در ایالت تگزاس مستقر است، روز جمعه بیانیه‌ای منتشر کرد اما به سوال‌های مشخص رسانه‌ها جواب نداد و گفت موکلش نیز جواب نخواهد داد.

آقای نیکولز گفت: «بر اساس مشورت وکیل، هوپ نمی‌تواند راجع به اوضاع صحبت کند اما می‌خواهد همه بدانند که کودکان او زندگی‌‌اش‌ هستند. او بلافاصله آزاد شد و اکنون در خانه و نزد خانواده است. این داستان همدلانه‌تر از آن است که در اتهام‌های اولیه می‌بینیم و ایشان از فرصت دفاع از خود در مقابل این اتهام‌ها استقبال می‌کند.»

خانم سولو در المپیک ۲۰۱۶ در برزیل، از تیم ملی اخراج شد، زیرا گفته بود تیم ملی سوئد به‌ خاطر بازی تدافعی مقابل آمریکا، که قهرمان وقت جهان بود، «بزدل» است. این پایان دوران حرفه‌ای بازیکنی بود که هم در صحنه فوتبال درخشید و هم بارها جنجال‌ آفرید.

در سال ۲۰۱۵ سولو و همسرش، جرامی استیونز، در حالی‌ که در یک ماشین متعلق به فدراسیون فوتبال آمریکا سفر می‌کردند متوقف شدند و استیونز به رانندگی در حال مستی متهم و سولو نیز با تعلیقی ۳۰ روزه مواجه شد. او در ضمن در جام جهانی ۲۰۰۷، در پی اعتراض به تصمیم‌های مربی وقت،‌ گرگ رایان، از تیم کنار گذاشته شد.

خانم سولو مجموعا ۲۰۲ بار در ترکیب تیم ملی آمریکا حاضر شد و در دوران خوب خود از بهترین‌ها در سطح جهان محسوب می‌شد. او یک بار پیروز جام جهانی و دو بار برنده مدال طلای المپیک شد. اوج درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۵ بود که در طول هفت بازی تنها سه گل دریافت کرد.

بیشتر از ورزش