خیره‌کننده‌ترین لباس‌های بازیگران زن در مراسم اسکار کدام‌‌ها بودند؟

هنرمندان چون همیشه با ظاهری آراسته بر فرش قرمز ظاهر شدند و برای عکاسان و طرفداران خود ژست گرفتند

نود و چهارمین دوره جوایز آکادمی اسکار روز یکشنبه، ۲۷ مارس، در سالن تئاتر دالبی در مرکز هالیوود و هایلند برگزار شد؛ اما پیش از شروع رسمی مراسم و اعلام برندگان، هنرمندان چون همیشه با ظاهری آراسته بر فرش قرمز ظاهر شدند و برای عکاسان و طرفداران خود ژست گرفتند.

البته بعد از مراسم اسکار و اهدای جوایز هم شیک‌پوشان این مهمانی باشکوه برای نوشیدن شامپاین، نمایش ظاهر آراسته خود، صرف شام و رقص و موسیقی به مهمانی مجلل ونیتی‌فر اسکار می‌روند تا از این شب طولانی نهایت لذت را ببرند. مهمانی ونیتی‌فر از سال ۱۹۹۴ و بیش از ۲۵ سال است که هر سال پس از پایان مراسم رسمی اسکار برای ستارگان نامزدشده یا برندگان جایزه اسکار، با زرق و برق فراوان برگزار می‌شود.

از جمله ستارگان سینما و موسیقی که در مراسم اسکار ۲۰۲۲ با آرایش، جواهرات و لباس‌های زیبایشان خوش درخشیدند، می‌توان به این افراد اشاره کرد:

زندیا

زندیا کلمن، بازیگر و خواننده ۲۵ ساله آمریکایی، مثل ستاره‌ای واقعی در مراسم فرش قرمز امسال درخشید. او نیم‌تنه آستین‌بلند سفید و دامن بلند نقره‌ای و براق با طراحی و دوخت والنتینو به تن داشت.

بیلی آیلیش

این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی ۲۰ ساله که امسال جایزه اسکار را هم به فهرست بلندبالای جوایز خود اضافه کرد، پیراهن بلند چین‌دار مشکی با طراحی و دوخت گوچی پوشید که در کنار جواهرات فرد لیتونی که آویخته بود، ظاهرش را بیش از پیش آراسته می‌کرد.

لوپیتا نیونگو

این بازیگر و کارگردان کنیایی-مکزیکی ۳۹ ساله در پیراهن بلند ریش‌ریش طلایی‌اش با طراحی و دوخت پرادا بسیار زیبا به‌نظر می‌رسید.

زوئی کراویتز

زوئی ایزابلا کراویتز، ستاره ۳۳ ساله فیلم بتمن، با پیراهن بلند صورتی و یقه دکلته آن که طراحی و دوخت سن‌لوران بود، در عین سادگی و در نهایت زیبایی بر فرش قرمز ظاهر شد.

جسیکا چستین

ستاره ۴۵ ساله سینمای هالیوود و از برندگان اسکار امسال برای بهترین بازیگر نقش اول زن، با پیراهن بلندی با طراحی و دوخت گوچی، چشم حاضران این مراسم را خیره کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کریستین استوارت

این بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی و ستاره مجموعه فیلم‌های خاطره‌انگیز «گرگ و میش»، با کت و شورت مشکی براق و پیراهن سفیدی با دکمه‌های باز، روی فرش قرمز پا گذاشت؛ این لباس‌های سفارشی کار شنل بودند.

جیدا پینکت اسمیت

این بازیگر و خواننده آمریکایی ۵۰ ساله و همسر ویل اسمیت در پیراهن سبز زمردین با طراحی و دوخت ژان پل گوتیه و سر تراشیده وارد صحنه شد که شوخی کریس راک، کمدین آمریکایی، را به دنبال داشت و باعث شد سیلی ویل اسمیت به صورت این کمدین به یکی از حاشیه‌های بزرگ این مراسم تبدیل شود.

نیکول کیدمن

این ستاره استرالیایی ۵۴ ساله که سال‌ها است در آسمان سینمای هالیوود می‌درخشد، در لباس شب طراحی آرمانی با یقه دکلته و دامن بلند و پفی دور کمر و نیز گردنبندی الماس به گردن فرش قرمز را آذین داد.

کریستین دانست

این بازیگر ۳۹ ساله آمریکایی که از کودکی به سینمای هالیوود پا گذاشت و همیشه در بهترین فیلم‌های این سینما خوش درخشید، در مراسم اسکار امسال با لباس قرمزی بلند با طراحی و دوخت کریستین لاکروآ، به فرش قرمز شکوهی دیگر بخشید.

بیشتر از مُد و زیبایی