نادال از شرکت در رقابت‌های تنیس مسترز میامی انصراف داد

آخرین حضور نادال در رقابت‌های تنیس میامی به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد

نادال تاکنون در مسابقات میامی قهرمان نشده است و به نظر می‌رسد حسرت قهرمانی در این مسابقات همچنان برای او باقی خواهد ماند - AFP

رافائل نادال اسپانیایی، مرد شماره ۴ تنیس جهان، که در رقابت‌های تنیس مسترز ایندیان ولز حضور دارد، اعلام کرد که در رقابت‌های هفته آینده تنیس مسترز میامی در فلوریدا شرکت نخواهد کرد. او این تصمیم را با هدف استراحت بیشتر و حضور پرقدرت در رقابت‌های زمین‌های خاک رس که از ۲۰ روز دیگر در موناکو آغاز خواهد شد، اتخاذ کرده است.

آخرین حضور نادال در رقابت‌های تنیس میامی به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد؛ جایی که به همراه دوست صمیمی‌اش، راجر فدرر، در فینال این مسابقات حاضر بود و نایب‌قهرمان این مسابقات شد. نادال تاکنون در مسابقات میامی قهرمان نشده است و به نظر می‌رسد حسرت قهرمانی در این مسابقات همچنان برای او باقی خواهد ماند.

نادال در مسابقات ایندیان ولز که هم‌اکنون در حال برگزاری است، موفق شد به جمع ۱۶ تنیس‌باز پایانی مسابقات راه پیدا کند و در مرحله یک‌هشتم نهایی باید مقابل رایلی اوپلکا، تنیس‌باز آمریکایی، قرار بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با توجه به حذف مدودف و الکساندر زورف از این مسابقات، او شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید و پیش‌تر هم سه بار در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ در رقابت‌های تنیس ایندیان ولز قهرمان شده است.

در دیگر بازی‌های مهم برگزار شده در دور سوم رقابت‌ها، آندری روبلف روس، مرد شماره ۷ تنیس جهان، موفق شد در دو ست متوالی با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ فرانسیس تیافو آمریکایی را شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کند. روبلف یکی از موفق‌ترین تنیس‌بازان سال ۲۰۲۲ است و تاکنون توانسته است در مسابقات تنیس دبی و مارسی به قهرمانی برسد و در مرحله بعدی رقابت‌ها ایندیان ولز باید مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی قرار بگیرد.

گریگور دیمیتروف، تنیس‌باز مشهور اهل بلغارستان، که سال گذشته در نیمه‌نهایی همین رقابت‌ها حضور داشت، موفق شد با غلبه بر بوبلیک قزاق به جمع ۱۶ تنیس‌باز پایانی رقابت‌ها راه پیدا کند. دیمیتروف در دو ست متوالی با نتایج ۳-۶ و ۶-۴ پیروز شد تا در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل جان ایزنر، بازیکن  بلندقامت آمریکایی معروف به آسمان‌خراش، قرار بگیرد.

جان ایزنر ۳۶ ساله در بازی قبلی خود، در دو ست متوالی با نتایج ۷-۵ و ۶-۳ به‌راحتی از سد دیه‌گو شوارتسمن آرژانتینی عبور کرده و به‌عنوان مسن‌ترین بازیکن این رقابت‌ها به جمع ۱۶ تنیس‌باز پایانی راه یافته است.  

بیشتر از تنيس