نمایشگاهی از جواهرات کریستی در دبی

 در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰۰ اثر مدرن و مهم به نمایش گذاشته شد

کریستی در رویدادی که «مهمانی سنگ‎ها» (راک‌پارتی) نامیده می‌شود، مجموعه‌ای از جواهرات را برای نمایش به امارات برد.

در کنار سایر نمایشگاه‌های جواهرات که اخیرا در دبی برگزارشده‌اند، کریستی‌، خانه حراج معروف هم برخی از باارزش‌ترین داشته‌های خود را برای نمایش و فروش به دبی برد.

 پس از رونمایی گوچی از مجموعه جواهرات بسیار ارزشمند خود و نمایش جواهرات و ساعت‌های مهم ساتبی قبل از حراج، این بار، کریستی‌ میزبان مهمانی سنگ‌ها است. نمایشگاهی از قطعات که برای فروش نیز هستند پذیرای مشتریان و علاقه‌مندان کنجکاو خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰۰ اثر مدرن و مهم از انبوهی از نام‌های معروف و نام‌های کمتر شناخته شده به نمایش گذاشته شد.

در کنار قطعاتی از خانه‌های تأثیرگذار هری وینستون، بولگاری، کارتیه و گراف، آثاری از جوئل آرتور روزنتال، معروف به JAR و ویرن باگات نیز وجود خواهد داشت. باگات که به‌عنوان «کارتیه هند» توصیف می‎‌شود، به دلیل صنعتگری هنرمندانه‌اش بسیار مورد توجه است.

 علاوه بر این نمونه‌هایی از نیکوس کولیس از یونان نیز به نمایش گذاشته شده که به هندسه نگاهی تیزبینانه دارد و فهرست خیره‌کننده مشتریانش شامل ملکه رانیای اردن، میشل اوباما، جنیفر لوپز، اسکارلت جوهانسون، سلما هایک، جنیفر لارنس، سیرشا رونان، کریسی تیگن و ریحانا می‌شود.

 نام‌های دیگر عبارت‌اند از طراح برزیلی فرناندو خورخه که به خاطر قطعات روان و جذابش معروف است و خانه جواهر آلمانی Hemmerle. با بیش از ۱۲۵ سال قدمت که به دلیل مهارت بی‌عیب و نقص، حتی تکنیک‌های احیای مجدد که زمانی تصور می‌شد ازمیان‌رفته‌اند، شناخته شده است.

همچنین قطعاتی از Sabba، خانه ۱۰ ساله الساندرو ساباتینی، طراح سابق کارتیه، در این نمایشگاه وجود دارد که تنها ۳۰ گوهر در سال تولید می‌کند. منتظر قطعاتی از مشاندی توسط مجسمه‌ساز، هنرمند و جواهرساز فیلیپ گیلهم نیز باشید که قطعات جسورانه‌اش سرمشق‌گرفته از آثار مجسمه‌ساز گوستاو میکلوس و معمار زاها حدید هستند.

 این قطعات علاوه بر نمایش برای بازدیدکنندگان، همگی برای فروش هم خواهند بود تا سه‌شنبه ۲۹ مارس ادامه دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی