جورج لوكاس احساس کرد به او خیانت شده است

سومین فیلم از سه گانه جنگ ستارگان 

جورج لوکاس و جی جی آبرامز در هالیوود کالیفرنیا - Ethan Miller / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

به گفته مدیرعامل شرکت والت دیزنی، جورج لوکاس از اینکه دیزنی برای ساخت دنباله جنگ ستارگان طرح‌های او را ندیده گرفته، احساس می‌کند به او خیانت شده است.

باب ایگر در خاطرات جدید خود با عنوان «The Ride of a Lifetime: درس‌هایی که از ۱۵ سال مدیرعاملی شرکت والت دیزنی آموخته» در مورد مذاکرات دیزنی با لوکاس می‌گوید.

گزیده‌هایی از این کتاب توسط هالیوود ریپورتر منتشر شده است. بر طبق این گزیده‌ها، دیزنی پس از خرید «لوکاس فیلم»، شرکت تولید فیلم که در سال ۲۰۱۲ توسط لوکاس تأسیس شده است، طرح‌های لوکاس را برای سه فیلم جدید جنگ ستارگان به دست آورد.

با این حال، طبق گفته‌ ایگر، این خرید به معنای این نیست که دیزنی لزوماً از خطوط طرح پیشنهادی لوکاس پیروی می‌کند.

وقتی معلوم شد که اولین قسمت از سه گانه‌ جدید جنگ ستارگان به نام «نیرو بیدار می‌شود» در سال ۲۰۱۵ جهت دیگری را در پیش گرفته، به گفته‌ ایگر به هنگام بحث بر سر طرح‌های مشخص فیلم جدید، لوكاس «بلافاصله ناراحت شد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ایگر می‌نویسد: «جورج می‌دانست که ما به هیچ وجه به طور قراردادی به چیزی مقید نیستیم، اما او فکر می‌کرد که ما با خرید داستان، به طور ضمنی وعده داده‌ایم که آن طرح را دنبال می‌کنیم، و از اینکه داستانش از بین رفته است، ناامید شد».

ایگر می‌گوید: «من از اولین گفتگویمان بسیار مراقب بوده‌ام که او را به هیچ وجه گمراه نکنم، و فکر هم نمی‌کردم که چنین کرده‌ام، اما می‌توانستم این موضوع را بهتر جمع و جور کنم».

مدیر عامل دیزنی می‌افزاید: «جورج احساس کرد به او خیانت شده است، و اگرچه این روند هرگز برای او آسان نبود، اما اوضاع آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت».

ایندیپندنت برای اظهار نظر با «لوکاس فیلم» تماس گرفته است.

 سومین فیلم از سه گانه دنباله جنگ ستارگان با نام «خیزش اسکای واکر»  (The Rise of Skywalker) در تاریخ ۱۹ دسامبر در بریتانیا و ۲۰ دسامبر در ایالات متحده به روی پرده می‌رود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر