وجود فرزند دوم ایلان ماسک به طور اتفاقی فاش شد

گرایمز اعتراف کرد از ایلان ماسک دختری دارد که از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا،‌. و گرایمز، ترانه‌سرا و موزیسین-  Theo Wargo / Getty Images via AFP

گرایمز به طور تصادفی فاش کرد که از ایلان ماسک فرزند دومی هم دارد. دختر این زوج از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است.

این موزیسین برای مصاحبه‌ای جدید، یک روزنامه‌نگار را به خانه‌اش در آستین تگزاس دعوت کرد و وقتی این روزنامه‌نگار صدای گریه نوزاد را شنید، از گرایمز پرسید که آیا به غیر از پسر یک‌ ساله‌اش X Æ A-12 فرزند دیگری هم از میلیاردر جهان فناوری دارد یا خیر.

گرایمز در پاسخ به «ونیتی فیر» گفت: «من آزادی و اختیار صحبت کردن درباره این موارد را ندارم. هر چیزی که در مورد مسائل خانوادگی اتفاق می‌افتد، احساس من این است که بچه‌ها باید از آن دور بمانند.»

او سپس اعتراف کرد که آن‌ها دختری به نام Exa Dark Sideræl دارند که از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است. این زوج به نوزاد نام مستعار «وای» (Y) را داده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گرایمز گفت که دختر تازه‌ به‌ دنیا آمده‌اش «کولیک» یا قولنج نوزادان دارد و بنابراین بیشتر از حد معمول گریه می‌کند. او درباره تصمیم خود برای دعوت از دوین گوردون روزنامه‌نگار به خانه‌اش گفت: «نمی‌دانم چه فکری کردم.»

در سپتامبر ۲۰۲۱ گزارش شد که گرایمز و ماسک از هم جدا شده‌اند، اما گرایمز در مورد رابطه‌شان به این نشریه گفت: «هیچ کلمه واقعی برای آن وجود ندارد. من احتمالا از او به عنوان دوست‌پسرم نام می‌برم، ولی رابطه ما بسیار سیال است. ما در خانه‌های جداگانه زندگی می‌کنیم. ما بهترین دوستان یکدیگریم، همیشه همدیگر را می‌بینیم... من انتظار ندارم دیگران آن را درک کنند...»

او همچنین از علاقه‌اش به داشتن فرزندان بیشتر صحبت کرد و گفت که همیشه دوست داشته است سه یا چهار فرزند داشته باشد.

ایلان ماسک پدر هشت فرزند است که اولین آن‌ها در دوران نوزادی درگذشت.

بیشتر از زندگی