بریتنی اسپیرز قصد دارد بچه‌دار شود

رابطه عاشقانه بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سال ۲۰۱۶ سر صحنه موزیک ویدیوی بریتنی آغاز شد

از نظر بسیاری از طرفداران بریتنی، سام اصغری مرکز الهام و انرژی او برای پیروزی در پرونده قیمومیت بود-facebook/britneyspears

این خواننده آمریکایی که به همراه نامزدش سام اصغری در تعطیلات به سر می‎‌برد می‌گوید قصد دارد دوباره مادر شود.

بریتنی اسپیرز با انتشار یک تصویر از خود در ساحل، به هوادارانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام کرد قصد دارد در پولینزی بچه‌دار شود.

این ستاره پاپ که به مناسبت جشن تولد نامزدش، سام اصغری، در حال گذراندن تعطیلات در مناطق گرمسیری و استوایی است، عصر دوشنبه اطلاعات جدیدی را درباره زندگی خود با حدود ۴۰ میلیون دنبال کننده حساب اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 بریتنی با اعلام اینکه «برنامه دارم در پولینزی بچه‌دار شوم!!!!!!» مورد تشویق و تحسین هوادارانش قرار گرفت.

این اظهارنظر ازآن‌جهت مهم و معنادار است که کمتر از یک سال پیش در دادگاهی که برای لغو تحت قیمومیت بودن بریتنی برگزار شد این خواننده گفت که در طول ۱۳ سالی که تحت قیمومیت و سرپرستی قرار داشت به‌رغم تمایلش به داشتن فرزندان بیشتر، اجازه نیافته وسیله جلوگیری از بارداری را از رحم خود خارج کند.

این پست تنها چند روز پس‌ازآن منتشر شد که بریتنی چندین بار از سام اصغری به‌عنوان «شوهر» خود یاد کرد و گمانه‌زنی‌های زیادی را در میان طرفداران در مورد اینکه آیا این زوج در خلوت ازدواج کرده‌اند و این سفر ماه‌عسل آن‌هاست برانگیخت.

رابطه عاشقانه بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سال ۲۰۱۶ سر صحنه موزیک ویدیوی بریتنی آغاز شد. اصغری بازیگر، بدلکار و رقصنده آن‌طور که از حساب اینستاگرامش به نظر می‌آید بسیار شوخ و سرزنده است. او در مصاحبه‌ای با نشریه سلامت مردان گفت که بر اثر اصرار و تشویق خواهرش وارد حرفه مدلینگ شد.

سام اصغری که به‌احتمال‌زیاد به زودی پدر خواهد شد در ۱۳ اسفند ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. هنگامی‌که او ۲ ساله بود، پدرش، به لس‌آنجلس نقل‌مکان کرد تا به‌عنوان یک راننده کامیون یدک‌کش کار کند، به این امید که خانواده‌اش سرانجام بتوانند به او در ایالات‌متحده بپیوندند.

اصغری در دوران نوجوانی به علت مهاجرت مجبور شد چند سال جدا از خانواده زندگی کند. شاید گذراندن روزهای سخت تنهایی باعث شد که ارتباط عاطفی عمیقی بین او و بریتنی اسپیرز شکل بگیرد و از نظر بسیاری از طرفداران بریتنی، سام اصغری مرکز الهام و انرژی او برای پیروزی در پرونده قیمومیت و پس گرفتن آزادی و اختیارات قانونی‌اش بود.

بیشتر از زندگی