هفته مد پاریس؛ درخشش سن لوران زیر پرتو ایفل

تا اینجای کار این به‌یادماندنی‌ترین نمایش در دوران حرفه‌ای آنتونی واکارلو بود

ارائه سن لوران به‌صورت بسیار نمایشی در مقابل برج درخشان ایفل برگزار می‌شود، چیزی شبیه به یک سنت برای این خانه مد، پلی است به‌سوی تاریخ دیگری که این مجموعه در حال ساختن آن است.

تا اینجای کار این به‌یادماندنی‌ترین نمایش در دوران حرفه‌ای آنتونی واکارلو بود.

 واکارلو، مدیر خلاقیت این برند، در این مجموعه به سبک آرت دکو (سبک و جنبش هنری فرانسوی نیمه اول قرن بیستم) و روح آن دوران، به ویژه سبک لباس‌های مورد علاقه نانسی کانارد، نویسنده فعال پیشرو که به خاطر حال و هوا و قالب‌های مردانه-زنانه‌اش معروف است، می‌پردازد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این الهام بخشی منجر به خلق یک مجموعه به روز شده برای سال ۲۰۲۲ شد که با لباس‌های لَخت و بلند با پوششی صدف‌مانند در لایه بیرونی، بازبینی مجدد لباس‌های کلاسیک مردانه از جمله کت‌های نخودی، کت‌های چرمی بلند و کت‌های چرم کوتاه که همه با صندل‌های پر زرق و برق ظریف و بندی تلطیف شده‌اند، آغاز شد.

 سارا موئر نویسنده نشریه ووگ درباره این نمایش نوشت: «گاهی اوقات پیچ‌هایی در جاده وجود دارد که باعث می‌شود مردم احساس کنند مد در حال تغییر است. این مجموعه شبیه یکی از آن‌ها بود.»

واکارلو جایی بین زن شاغل و دختر خوش‌گذران، لقب «پاریسی» را دوباره برپا می‌کند؛ آن‌هم با رنگ و بویی ظریف از دوران تام فورد در گوچی و بازتعریف شده برای جامعه زیرزمینی. در کنار همه این‌ها خبر خوش برای طرفداران حقوق حیوانات این بود که تمام خزهای به‌کاررفته برای پالتوهای باشکوه موجود در این نمایش مصنوعی بودند.

بیشتر از مُد و زیبایی