گره کور طلاق کیم‌ کارداشیان از کانیه وست کورتر شد

کارداشیان ۴۱ ساله در فوریه ۲۰۲۱ برای طلاق گرفتن از وست ۴۴ ساله به دادگاه درخواست داد

کانیه وست همچنین خواهان این تضمین است که از موسساتی که این زوج سابق تاسیس کرده‌اند هیچ پولی خارج نشود - AFP

در گیرودار پیش‌ رفتن پرونده طلاق کانیه وست و کیم کارداشیان، کانیه وست رسما با درخواست اعلام تجرد رسمی همسر سابقش مخالفت کرده است.

این خواننده رپ که رسماً نامش را به «یه» تغییر داده روز چهارشنبه (۲۷ بهمن) پرونده این تصمیم خود را در دادگاه عالی لس آنجلس کانتی اعلام کرد.

طبق اسناد دادگاه که به دست لس آنجلس تایمز رسیده است یکی از وکلای یه اعلام کرده پیش از جدایی رسمی این دو چندین مشکل از جمله حضانت، املاک و حساب‌های مالی باید حل شود.

یه همچنین درخواست داده تا زمانی که تصمیمی برای حضانت چهار فرزندشان گرفته شود، کارداشیان «امتیاز زناشویی» آینده خود را ملغی کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نظر می‌رسد این خواننده رپ نگران است مبادا بنیان‌گذار شرکت اسکیمز پیش از به سرانجام رسیدن این طلاق دوباره ازدواج کند. طبق این اسناد به نقل از لس آنجلس تایمز «اگر هم‌اکنون بدون گذاشتن این شرط این وضعیت به پایان برسد و کیم پیش از بسته شدن این پرونده ازدواج کند، ارائه مدارک لازم برای اخذ حضانت و سرپرستی با مانع روبه‌رو خواهد شد.»

وست همچنین خواهان این تضمین است که از موسساتی که این زوج سابق تاسیس کرده‌اند هیچ پولی خارج نشود. اما وکلای کارداشیان می‌گویند این شرط ضرورتی ندارد زیرا طبق تعهدنامه ازدواج‌شان تمامی دارایی‌شان تفکیک شده است.

کارداشیان ۴۱ ساله در فوریه ۲۰۲۱ برای طلاق گرفتن از وست ۴۴ ساله به دادگاه درخواست داد.

وست در هفته گذشته راجع به طلاق گرفتن از کارداشیان و دوست پسر او پیت دیویدسون بازیگر برنامه «پخش زنده شنبه‌شب»رشته مطالبی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد.

وست بعد از آنکه آن مطالب را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد، روز چهار‌شنبه ۱۶فوریه (۲۷بهمن) مطلب جدیدی منتشر کرد و در آن بابت اقداماتش علیه همسر جداشده‌اش«قبول مسئولیت» کرد. او در زیر این مطلب نوشت: «فهمیدم وقتی بلند حرف می‌زنم مردم خیال می‌کنند دارم سرشان داد می‌زنم. دارم روی قابلیت‌های معاشرتی خودم کار می‌کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی