کامیلا، دوشس کورنوال، به کووید-۱۹ مبتلا شد

شاهزاده چارلز از همان روز و پس از مثبت شدن آزمایش کرونا برای دومین بار، قرنطینه خود را آغاز کرد

کامیلا همراه شاهزاده چارلز و دوشس کیت میدلتون - CHRIS JACKSON / POOL / AFP

روز دوشنبه، ۱۴ فوریه، عمارت کلارنس اعلام کرد که نتیجه آزمایش کووید-۱۹ کامیلا، دوشس کورنوال، مثبت است. شاهزاده چارلز، همسر وی،  چهار روز پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود. 

به گزارش سی‌ان‌ان، این بیانیه‌ اعلام می‌کند: «نتیجه آزمایش کووید-۱۹ علیاحضرت دوشس کورنوال مثبت بود و ایشان خود را قرنطینه کردند. ما از دستورالعمل‌های دولتی پیروی می‌کنیم.»

گفته می‌شود دوشس کامیلا هر سه دوز واکسن را دریافت کرده است. دوشس کورنوال روز دهم فوریه از بیمارستان «پدینگتون هاون» در غرب لندن بازدید کرده بود. شاهزاده چارلز از همان روز و پس از مثبت شدن آزمایش کرونا برای دومین بار، قرنطینه خود را آغاز کرد.  بر اساس بیانیه‌ای که در حساب توییتری رسمی شاهزاده چارلز منتشر شد، این وارث ۷۳ ساله تاج و تخت بریتانیا مجبور شد از حضور در مراسمی در شهر وینچستر انگلستان انصراف دهد. 

شاهزاده چارلز نیز واکسینه کامل است. او نخستین بار در مارس ۲۰۲۰ و هنگامی که موج کرونا همه کشورهای جهان را درنوردید، به کووید-۱۹ مبتلا شد. او آن زمان گفت که که بخت یارش بوده است و بیماری او ملایم بوده و توانسته است «به آسانی از آن خلاص شود».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته گذشته، ملکه الیزابت دوم از فرصت جشن پلاتینیوم استفاده کرد و از کامیلا خواست زمانی که چارلز پادشاه می‌شود، از عنوان «ملکه کامیلا» استفاده کند. 

هنگامی که شاهزاده چارلز در سال ۲۰۰۵ با کامیلا ازدواج کرد، این زوج اعلام کردند که کامیلا با آن که حق استفاده از عنوان ملکه را دارد، ترجیح می‌دهد با عنوان «بانوی شاهزاده» شناخته شود. در آن هنگام به این اقدام گونه‌ای همدلی با حساسیت‌های پیرامون عنوان «ملکه» نگریسته شد که برای دایانا، همسر نخست شاهزاده چارلز، تعیین شده بود. 

بیشتر از جهان