رونالدو می‌گوید به پسرش برای فوتبالیست شدن فشار نمی‌آورد

رونالدو هویت مادر پسرش را پنهان نگه داشته است

رونالدو تاکید کرد که همسرش خیلی به او کمک کرده است تا پدر بهتری باشد- عکس از صفحه اینستاگرام رونالدو @cristiano-

کریستیانو رونالدو، بازیکن منچستریونایتد، در مجموعه «جورجینا هستم» در نتفلیکس که در باره دوست‌دخترش جورجینا رودریگز است، از رابطه‌اش با پسر ۱۱ ساله‌ خود حرف زده است. طبق گزارش سال ۲۰۱۰ بی‌بی‌سی، رونالدو هویت مادر پسرش را پنهان نگه داشته است و خود «به تنهایی سرپرست پسر(ش)» است.

رونالدوی ۳۶ ساله در نخستین بخش مجموعه «جورجینا هستم»  می‌گوید پسر ارشدش فوتبالیست «بزرگی» خواهد شد، «به شرط آن که خودش را وقف این ورزش کند». البته رونالدو می‌افزاید که برای فوتبالیست شدن، هرگز به پسرش فشار نمی‌آورد.

رونالدو در گفت‌وگویی با هفته‌نامه «پیپل» هم گفت: «با گذشت زمان همه چیز مشخص می‌شود. من هرگز فشار نمی‌آورم. هر چه خودش بخواهد.»

اینستاگرام رونالدو: «اکنون و آینده!»

او افزود: «خواست من برای کریستیانیتو و هر کس دیگری، بیش از هر چه، شاد بودن‌شان و انتخاب بر اساس خواست خودشان است. به هر حال پشتیبانی خواهم کرد.»

او همچنین تاکید کرد که همسرش خیلی به او کمک کرده است تا پدر بهتری باشد.

او گفت: «بهترین کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بچه‌دار بشویم و محبت کردن بی‌قید وشرط یادشان بدهیم. اگر هم زنی همراهی‌مان کند که به زندگی‌مان ثبات بخشد، یادگیری بچه‌ها هم عالی خواهد شد.»

علاوه بر پسر ۱۱ ساله‌اش، رونالدو دو فرزند چهارساله دوقلو به نام‌های ماری و ماتئو هم دارد که هویت مادر آن‌ها نیز مانند هویت مادر کریستیانورونالدوی کوچک پنهان مانده است.

حاصل پیوند رونالدو با رودریگز هم دختری چهار ساله به نام آلانا مارتینا است. اکتبر گذشته هم این زوج در اینستاگرام اعلام کردند که رودریگز بار دیگر آبستن است.

رونالد در اینستاگرام نوشت: «خوشحالیم که اعلام کنیم دوقلویی در راه داریم. از صمیم قلب خوشحالیم. بی‌صبرانه منتظرتان هستیم.»

آنان سپس در دسامبر گذشته در اینستاگرام اعلام کردند که یکی از دوقلوهای در راه پسر و دیگری دختر است، و فیلمی هم از هر چهار فرزند رونالدو منتشر کردند که در حال هوا کردن دو بادکنک بودند که کاغذهای صورتی و آبی از آن‌ها بیرون می‌زد.

در زیر نویس آن یادداشت آمده بود: «جایی که زندگی آغاز می‌شود و عشق هرگز پایان نمی‌یابد.»

© The Independent

بیشتر از ورزش