درخشش بلا و جی‌جی حدید، در کارزار ورساچه

جی‌جی حدید همکاری با خواهرش در کمپین ورساچه را «یک رویا» توصیف کرد

بلا و جی‌جی حدید، سوپر مدل‌های فلسطینی تبار این هفته در کارزار جدید ورساچه با هم بودند. این خواهران قدرتمند دنیای مد در کنار دُناتلا ورساچه، مالک خانه مد لوکس ایتالیایی که او را ستایش می‌کنند، عکس یادگاری انداختند.

خانه مد ورساچه خواهران حدید را که چهره مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۲ این خانه بودند، انتخاب کرد تا ستاره عکس‌های الهام گرفته از محیط خانواده باشند.

در توضیحات ورساچه در اینستاگرام آمده است: «کارزار امسال ورساچه کاوشی در خانواده و تعلق در اشکال مختلف، خواهرانگی، جامعه و آغوشی از ورساچه، خانواده جهانی دوناتلا ورساچه، است.»

در تصاویر کارزار بلا و جی‌جی لباس‌ها و کت‌وشلوارهای لاتکس و دامن‌هایی به رنگ‌های قرمز و آبی روشن و مشکی پوشیده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در یکی از عکس‌ها این دو مدل همراه با دُناتلا ورساچه روی زمین ژست گرفته‌اند و لباس‌هایی به رنگ مشکی با جوراب‌شلواری‌های رنگارنگ چاک‌دار پوشیده‌اند. در این تصاویر نقوش کلاسیک ورساچه مانند سنجاق‌های قفلی و دستمال‌های جیب وجود داشت. ورساچه و این دو مدل برای جذاب‌تر کردن ظاهر خود از کفش‌های پاشنه‌بلند صورتی، مشکی و سبز استفاده کردند.

دُناتلا ورساچه خطاب به ۷٫۵ میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام درباره این مجموعه نوشت: «خانواده برای من بسیار مهم است، به همین دلیل می‌خواستم این تصاویر بر خواهرانگی تمرکز کنند. من آن‌قدر این کار را دوست دارم که نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و در یک عکس به ملکه‌های ورساچه‌ام، جی‌جی حدید و بلا حدید ملحق شدم. دخترها! شما الهام‌دهنده و توان‌بخش هستید و من شما را بسیار دوست دارم.»

این ستارگان قدم روهای نمایش لباس همچنین کیف‌های دستی و مینی La Medusa این خانه مد را به نمایش گذاشتند.

جی‌جی همکاری با خواهرش در این کمپین را «یک رویا» توصیف کرد.

او در اینستاگرام خود گفت: «در طول این سال‌ها دختر ورساچه بودن یکی از بزرگ‌ترین افتخارات من بوده است، اما باارزش‌ترین لحظات، لحظه‌هایی است که در کنار تو بودم، دُناتلا ورساچه.

اگر توانستید قهرمانان خود را از نزدیک بشناسید و آن‌ها بهتر از آن چیزی بودند که می‌توانستید تصور کنید، این را به آن‌ها یادآوری کنید. دوستت دارم دوناتلا ورساچه و از تو بسیار سپاسگزارم.»

بلا نیز در اینستاگرام گفت که این عکس همچنان بدن او را به لرزه درمی‌آورد.

او نوشت: «نمی‌توانم باور کنم که توانستم در کنار خواهرم برای یکی از بزرگ‌ترین بت‌هایم کار کنم. این باورنکردنی است.»

بیشتر از مُد و زیبایی