وکیل واینسیتین: نتیجه هرچه باشد، زندگی او از هم پاشیده است

وکیل واینستین باور ندارد موکل ۶۷ ساله‌اش یک متجاوز جنسی است

SPENCER PLATT / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

وکیل هاروی واینستین گفت که تمام زندگی تهیه کننده آبرو باخته فیلم در جریان بیش از ۷۰ اتهام آزار جنسی و تجاوز به عنف خراب شده است.

دونا روتونو، در مصاحبه اخیر با گیل کینگ در شبکه خبری سی بی اس گفت واینستین بدون توجه به پیامد رسیدگی به پرونده تهاجم جنسی که قرار است سال آینده صورت گیرد «بزرگترین بهای ممکن را خواهد پرداخت».

روتونو گفت «تمام زندگی او زیر و رو شده و صدمه دیده است. و این که تقصیر خودش بوده یا نتیجه کار دیگران، یک واقعیت است. حقیقت این است که مهم نیست چه کاری انجام دهیم، ما می‌توانیم با گفتن یک عبارت گناهکار نیستم از دادگاه خارج شویم، اما او هرگز دوباره آن هاروی واینستین همیشگی نخواهد شد».

روتونو اعتبار جنبش #Me Too را، که پس از رو شدن اتهامات علیه واینستین در ۲۰۱۷ براه افتاد زیر سوال برده است: «از بسیاری جهات فکر می‌کنم که نکات مثبت و خوبی در مورد #Me Too وجود دارد – و قبلا گفته‌ام- اما آنچه مرا آزار می‌دهد این است که اجازه دهیم دادگاه افکار عمومی کنترل بحث را به دست بگیرد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وکیل واینستین، که پیشتر گفته بود باور ندارد موکل ۶۷ ساله‌اش یک متجاوز جنسی است، گفت به اعتقاد او واینستین سال آینده از دو مورد اتهام تهاجم جنسی تبرئه خواهد شد.

روتونو گفت: «من نمی‌خواهم بگویم مرتکب گناهی نشده است، اصلا چنین نیست. اما بین گناه و جرم تفاوت هست، و من فکر نمی‌کنم او متجاوز جنسی باشد».

هفته پیش، کتاب جدیدی با عنوان «او گفت» منتشر شد که اعمالی را که به واینستین نسبت داده می‌شود و افشاگری‌های گویئنت پالترو و راس مک گوان را به تفصیل شرح می‌دهد.

واینستین به اتهامات تجاوز به عنف و ارعاب جنسی با محاکمه جنایی رو به روست. او گفته است بی گناه است و تمام اتهامات سکس ناخواسته و بدون رضایت را رد کرده است. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر