با پرداخت ۱۵۰ پوند در داون‌تاون اَبی اقامت کنید

دو نفر از علاقمندان به این سریال پرطرفدار می‌توانند یک شب را در این قصر باشکوه سپری کنند

AFP

دو نفر از طرفداران مجموعه تلویزیونی داون‌تاون اَبی (Downton Abbey) این فرصت را خواهند داشت تا در قصر با‌شکوهی که این سریال بلند تلویزیونی در آن فیلم‌برداری شده است، اقامت کنند.

قصر هایکِلِر (Highclere) در همپشایر انگلستان، مکان اصلی فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی پر‌طرفدار داون تاون اَبی بود که از شبکه تلویزیونی ITV از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ پخش شد.

به مناسبت برگزاری مراسم پخش فیلم تلویزیونی این سریال، دو نفر از علاقه‌مندان به این مجموعه تلویزیونی می‌توانند برای یک شب در روز سه‌شنبه ۲۶ نوامبر امسال از طریق وب سایت اجاره منزل Airbnb در این قصر اقامت کنند.

اِرل و کونتس کارناروُن (Carnarvon)، که مالک این قصر هستند، دو نفر مهمان را از طریق این وب سایت (ایر بی اند بی) دعوت خواهند کرد تا پیش از صرف شام در اتاق غذا‌خوری و پذیرایی توسط خدمتکار این قصر، برای صرف نوشیدنی در تالار این قصر به آنها بپیوندند.

تجربه چنین شبی ۱۵۰ پوند هزینه خواهد داشت.

لیدی کارناروُن گفت: «این یک افتخار ویژه است که من قصر هایکلر را منزل خودم می‌دانم و بسیار خوشحالم که می‌توانم آن را بر روی سایت (ایر بی اند بی) برای یک اقامت منحصر بفرد به اشتراک بگذارم».

« قصر هایکلر از سال ۱۶۷۹ متعلق به خانواده کارناروُن بوده و دارای یک تاریخ غنی باور نکردنی است».

هادی موسی، مدیر کل وب سایت ( ایر بی اند بی) در شمال اروپا گفت که این کمپانی «از اینکه قادر است تا چنین تجربه‌ای را که برای یکبار در طول زندگی رخ می‌دهد برای علاقه‌مندان به سریال داون تاون اَبی در قصر هایکلر ارایه دهد، خوشحال است.»

وی اضافه کرد: «من مطمئن هستم که مهمانان یک شب جادویی را به هنگام اقامت در این مکان نمادین از داون تاون اَبی تجربه خواهند کرد.»

جزییات این ملک از روز سه‌شنبه ۱۷ سپتامبر در وب سایت Airbnb برای همگان قابل مشاهده خواهد بود.

افراد متقاضی می‌توانند درخواست‌های خود را از ظهر روز سه‌شنبه ۱ اکتبر ۲۰۱۹ بر روی وب سایت (ایر بی اند بی) ارسال کنند.

افرادی که درخواست خود را ارسال می‌کنند باید دارای حساب کاربری در این وب سایت بوده و از طرف میزبانان پیشین خود در این وب سایت ارزیابی‌های مثبت داشته باشند.

وب سایت (ایر بی اند بی) اضافه کرده است که متقاضیان باید از طریق تشریح علاقه‌مندی خود به این مجموعه تلویزیونی در یک پیام شخصی، «عشق و علاقه خود به داون تاون اَبی» را ثابت کنند.

اِرل و کونتس کارناروُن سپس دو نفر از متقاضیانی را که به باور آنها شایستگی اقامت در قصر هایکِلِر را دارند، انتخاب خواهند کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style/downton-abbey

© The Independent

بیشتر از زندگی