گران‌‌ترین خانه ایالات متحده به فروش گذاشته می‌شود

در این ملک مهمانخانه ۳۷۰۰ متر مربعی موجود است که از بخش اصلی خانه فاصله دارد

این اقامتگاه عظیم با موقعیتی رفیع از بالا بر شهر و اقیانوس آرام مشرف است - architecturaldigest.in

بزرگ‌ترین و گران‌ترین اقامتگاه خصوصی ایالات متحده، ماه آینده به فروش گذاشته می‌شود. اما برای آن که اقبال صاحب شدنش را داشته باشید، ۲۹۵ میلیون دلار (۲۱۷.۴ میلیون پوند) پول ناب لازم دارید.

«دِ وان» (The One) در بل ایر (Bel Air) لس‌آنجلس است (بله، مشهور به فرش پرینس) در دامنه کوه‌های سانتا مونیکا، و در ازای این قیمت شما صاحب ۱۰۵.۰۰۰ فوت مربع (حدود ۱۰ هزار متر مربع) مکانی لوکس و مدرن می‌شوید.

این اقامتگاه عظیم با موقعیتی رفیع از بالا بر شهر و اقیانوس آرام مشرف است و ۲۱ اتاق خواب و به طرز غیرقابل توضیحی، ۴۹ حمام دارد. (چنان که در برنامه املاک نتفلیکس به نام سلینگ سانست آمده است، این وضعیت به نظر می‌رسد نشان نوعی اشرافی‌گری در آمریکا باشد.)

«خانه‌های مدل آمریکایی این‌جوری‌اند: ۴ اتاق خواب، ۶۷ حمام - کلوئه (@ChloeMorello)  ۱۵ مه ۲۰۲۰»

صاحبان خوش‌اقبال و جدید این خانه که در زمینی به مساحت ۳.۸ هکتار ساخته شده است، ۳۰ گاراژ اتومبیل، حدود ۱۲۲ متر محوطه دویدن، پنج استخر شنا، به علاوه سینمایی مختص به خود با ۴۰ صندلی، سالن بولینگ، و باشگاه شبانه خواهند داشت.

در ضمن با کیفیت‌ترین شرابتان را می‌توانید در شرابخانه‌ای با جای کافی برای ۱۰ هزار بطری شراب، ذخیره کنید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حتی مهمانخانه ۴۰۰۰ فوت مربعی (۳۷۱ متری) نیز موجود است تا اگر مایل بودید، مهمانخانه با اصل خانه فاصله داشته باشد.

ویدیوهای این بنگاه املاک، خانه‌ای مکعبی بی‌نظیر با نرده‌های شیشه‌ای را نشان می‌دهد که خودِ خود «سلینگ سانست» (Selling Sunset) است انگار، با مجسمه‌های مرمری در سرسرا، درختان نخل، و پرچین‌های نعل‌اسبی شکل بی‌نقص در جلو و صندلی‌های سفیدی که استخر منحنی‌شکل دست‌نخورده‌ای را آذین بخشیده‌اند.

معمار سازنده این ملک پاول مک‌کلین است و خانه‌هایی ساخته که بیانسه و جی زی، آویچی و کلوین کلاین آن را خریده‌اند.

ساختن این ملک ۱۰ سال طول کشید. در توضیحات آگهی حراج آمده است: «خانه‌ای با این عظمت دیگر در لس‌آنجلس ساخته نخواهد شد و این امر دِ وان را در جایگاه خودش محکم می‌کند.»

ولی باید از دکور تک‌‌رنگ خوشتان بیاید، چون دکور داخلی آن مینی‌مالیسم سیاه و سفید خالص با مبلمان خیلی ساده است و فقط تک‌دیواری این طرف وآن طرف با کمی رنگ در آن به چشم‌می‌خورد.

راینی ویلیامز، از دلالان معاملات ملکی بنگاه فروش این ملک، به «ترول اند لیژر» (Travel & Leisure) گفت: «دِ وان صرفا رقیب ندارد. این ملک وسایل رفاهی فوق لوکسی را ارائه می‌دهد که ورای مهارنشدنی‌ترین رویاهای هر خریداری است. بی‌دلیل نیست که دِ وان حدمعیار جدیدی برای املاک (با مشتریان) جهانی تعیین می‌کند؛ زیربنای وسیع‌تر با گسترده‌ترین مناظر، بیشتر از هر ملکی که پیش از این در لوس‌آنجلس به فروش گذاشته شده است.»

این غول کالیفرنیا، روز ۲۸ فوریه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی (EST) با «مبلغ پیشنهادی ۲۵۰.۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه» که از خریداران احتمالی درخواست می‌شود، به حراج گذاشته خواهد شد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی