شینید اوکانر: پرینس می‌خواست من ‌را کتک بزند

اوکانر گفت، پرینس در آن زمان مواد مخدر خطرناکی استفاده می‌کرد

عکس از ویکیپدیا

شینید اوکانر، خواننده ایرلندی، پرینس، خواننده متوفی پاپ را متهم کرده که قصد داشته «او را مورد ضرب و شتم» قرار دهد و این که او دنده‌های یکی از اعضای گروهش را  نیز شکسته بوده است.

اوکانر که پیشتر نیز به برخوردهایش با پرینس اشاره کرده بود، جزئیات بیشتری در مورد «دعواهایش» با این خواننده که ترانه «هیچ چیز با تو قابل مقایسه نیست» او را نوشته، افشاء کرد.

اوکانر در شوی «گود مورنینگ بریتانیا» به میزبانان شو، پیرس مورگان و سوزانا رید گفت:«پرینس سعی کرد مرا بزند. تجربه ترسناکی بود. او یک شب مرا به خانه‌اش دعوت کرد و من هم با بلاهت تنها رفتم. از این که خودم را زیردست او نمی‌دانستم و تنها این ترانه را ضبط کرده بودم، راضی نبود».

اوکانر در ادامه گفت:«او گفت می‌خواهد من یکی از اعضای زیر دستش باشم و به من دستور داد در مصاحبه‌هایم فحش ندهم. به او گفتم برود گم شود و او به طرفم حمله کرد. به طبقه بالای خانه رفت و با بالشی که جسمی سخت در آن بود برگشت. من از خانه بیرون دویدم و پشت یک درخت پنهان شدم. 

«ساعت پنج صبح در شاهراه ملیبو به هم برخوردیم و من به صورتش تف کردم. او هم سعی کرد به من مشت بزند. زنگ در خانه ناشناسی را زدم. این کاری بود که پدرم همیشه توصیه می‌کرد در این شرایط بکنم».

اوکانر گفت پرینس که در آوریل ۲۰۱۶ درگذشت «در آن زمان مواد مخدر خطرناکی استفاده می‌کرد. من تنها کسی نبودم که به طرفم حمله ور شد.

«در آن روزها، یکی از دخترهای گروهش با دنده‌های شکسته در بیمارستان بستری بود». 

اوکانر ادعا کرد که زنان دیگری هم هدف حملات پرینس قرار گرفته بودند که باید پیش بیایند و تجربه‌هایشان را به شراکت بگذارند.

هفته گذشته، اوکانرکه به دین اسلام گرویده، از این که گفته بود «دیگرهرگز نمی‌خواهد با سفید پوستان باشد» عذرخواهی کرد. 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

© The Independent

بیشتر از موسیقی