رونمایی از لباس مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی تیم ایالات متحده

رالف لورن در این لباس‌ها از یک فن‌آوری جدید گرم‌کننده استفاده کرد

در طراحی این لباس‌ها از رنگ‌های پرچم ایالات متحده استفاده شد-twitter/TeamUSA

رالف لورن از لباس مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی تیم ایالات‌متحده آمریکا رونمایی کرد. 

لباس‌های تیم ایالات‌متحده آمریکا برای مراسم افتتاحیه المپیک پکن شامل فن‌آوری جدید گرم‌کننده، همراه با یک جیب بزرگ کارآمد روی سینه و یک کمر تنگ روی کاپشن‌های کلاه‌دار ضد آب به رنگ آبی و سفید است.

لباس‌هایی که روز پنجشنبه ۲۰ ژانویه رسما توسط شرکت رالف لورن رونمایی شد، شامل یک لایه پارچه‌ای هوشمند و لانه‌زنبوری است که در پاسخ به تغییرات دما منبسط یا منقبض می‌شود. استفاده از این فناوری جدید با کمک شرکتی به نام Skyscrape که فناوری عملی شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رالف لورن پیش‌تر برای برخی از لباس‌هایی که برای بازی‌های المپیک تابستانی توکیو و بازی‌های زمستانی پیونگ چانگ (کره جنوبی) طراحی کرده بود، از این فناوری بهره برده بود.

آجا ایوانز ورزشکار سورتمه‌سوار (بابسلد) دارنده مدال برنز در سوچی و از شرکت‌کنندگان در المپیک پکن که در فروشگاه پولو رالف لورن در مرکز شهر سوهو به عنوان مدل یونیفرم‌های جدید تیم آمریکا را بر تن کرد، از لباس‌های جدید بسیار راضی بود.

ایوانز که در سه دوره پیاپی المپیک حاضر بوده است گفت: «این لباس و ظاهر موردعلاقه من است. حس خوبی دارد و می‌تواند هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار گیرد.»

ورزشکاران زن در تاریخ ۴ فوریه در آغاز بازی‌ها در چین با چکمه‌های قرمز و شلوارهای پشمی قرمز و کاپشن‌های عمدتاً سرمه‌ای رژه خواهند رفت. رنگ غالب لباس طراحی‌شده برای مردان رنگ سفید است. ورزشکاران زن و مرد کلاه‌های بافتنی سرمه‌ای می‌پوشند و هر دو جیب بزرگ جلوی کاپشن‌‌ها را خواهند داشت تا با جیب‌های جادار کناری و نقش‌های گرافیکی روی آستین‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند.

رالف لورن از رنگ سرمه‌ای برای دستکش‌ها استفاده کرده است و به همه ورزشکاران ماسک‌هایی برای کمک به محافظت در برابر کووید-۱۹ داده خواهد شد. ورزشکاران پارالمپیکی تیم ایالات‌متحده آمریکا نیز همین تجهیزات را دریافت خواهند کرد. این لباس‌ها در ایالات‌متحده ساخته شده‌اند. از لباس‌های تیم برای مراسم اختتامیه با طرح چهارخانه بوفالو در ماه اکتبر رونمایی شده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی