بازی موبایلی کیم‌ کارداشیان ۴۳ میلیون دلار سود داشت

این بازی طی سه ماه بیش از نیمی از کل درآمد پدیدآورنده آن یعنی شرکت گلوموبایل، را به خود اختصاص داده است

کیم کارداشیان کاربران را به سوی شهرت و ثروت هدایت می‌کند - AFP

کسب درآمد کیم کارداشیان بابت شهرت برنامه تلویزیونی واقع‌نمای او همچنان ادامه دارد و این بار بازی موبایلی این کارآفرین میلیون‌ها دلار به جیب او سرازیر کرده است.

«کیم‌ کارداشیان: هالیوود» در سه ماه سوم (ژوئن تا سپتامبر) مبلغ هنگفت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار درآمد داشت و از ماه ژوئن که به بازار آمد، بیش از ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بار دانلود شد.

و شاید از همه شگفت‌آورتر این باشد که کاربران بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دقیقه با کیم وقت‌ گذرانده‌اند. در این سه ماهه، این بازی بیش از نیمی از کل درآمد پدیدآورنده آن یعنی شرکت گلوموبایل، را به خود اختصاص داده است.

نیکولو دی‌ماسی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اینکه رایگان بودن دانلود «کیم‌ کارداشیان: هالیوود» محرک قوی رشد کاربری بوده، گفت: «بر اساس آمار، سه ماهه سوم از لحاظ درآمد قوی‌ترین فصل تاریخ شرکت گلو بوده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شرکت گلو درآمد سه ماهه سوم را ۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار گزارش کرد که نسبت به درآمد ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار سه ماهه مشابه سال پیش از آن بیشتر است. البته این درآمد از براورد ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری وال‌استریت کمتر است.

«کیم‌ کارداشیان: هالیوود» قصد دارد که ستاره‌های مشتاق را از طریق آشنایی با افراد مناسب، رفتن به مهمانی‌های مناسب و خرید لباس مناسب به فهرست ستاره‌های درجه ۱ وارد کند.

البته که خانم کارداشیان کاربران را به سوی شهرت و ثروت هدایت می‌کند ولی باید در قالب خریدهای درون‌برنامه‌ای پول خرج کنند و همین سودآور است.

او ۴۵ درصد سود خالص منهای مخارج کسب‌وکار را نگه می‌دارد که طبق گزارش سایت شایعه‌پراکن تی‌ام‌زد آمریکا، [این مخارج] بیش از ۱۰ دلار نیست. این مبلغ در عرض فقط سه ماه به ۱۵ میلیون دلار تبدیل می‌شود.

و این فقط یکی از بسیار کسب‌وکارهای او است که خط تولید پوشاک، تقویت‌کننده‌های مو، فراورده‌های برنزه شدن در خانه، عطر، محصولات کودک و مجموعه ناخن‌‌‌آرایی را هم شامل می‌شود.

این مقاله اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

© The Independent

بیشتر از جهان