چرا بیمه یکی از پاهای هایدی کلوم گران‌تر از دیگری است؟

کلوم فاش کرد به علت جراحت دردوران کودکی‌اش، یکی از پاهایش «در واقع گران‌تر از دیگری است»

هایدی کلوم ۴۸ ساله با حضور در نمایش الن دجنرس از بیمه پاهایش سخن گفت - Amy Sussman / AFP

هایدی کلوم افشا کرد که زمانی یکی از مشتری‌ها پاهایش را دو میلیون دلار بیمه کرده و توضیح داد که چرا یکی از آن‌ها را «گران‌تر از دیگری» در نظر گرفته است.

این مدل شناخته‌شده ۴۸ ساله ضمن حضور در نمایش الن دجنرس در بخشی از برنامه با عنوان «هیدی ،جای خالی، کلام» در پاسخ به سوالی درباره قیمتی که بر اعضای بدنش گذاشته‌اند، از سیاست بیمه کردن پاهایش سخن گفت.

این «فرشته» سابق ویکتوریا سکرت در پاسخ به سوالی که نوشته بود «پاهایم را دو میلیون دلار بیمه کرده‌اند.عضو دیگری از بدنم که باید بیمه شود ... است» ابتدا اعلام کرد که به نظرش پستان‌هایش هم ارزش بیمه شدن دارند.

کلوم در ادامه توضیح داد در واقع خودش نبوده که برای بیمه کردن اعضای پایین‌تنه‌اش اقدام کرده بلکه یکی از مشتریانش بوده است.

این مدل توضیح داد: «به هر حال این من نبودم که آن‌ها را بیمه کردم، راستش کار یکی از مشتری‌ها بود. من نبودم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کلوم همچنین فاش کرد که به علت جراحتی که در بچگی برداشته بود، یکی از پاهایش «در واقع گران‌تر از دیگری بود».

کلوم ادامه داد: «یکی [از پاهایم] در واقع از دیگری گران‌تر بود زیرا وقتی بچه بودم، لیوان در پایم شکست و زخم عمیقی برداشت. واضح است که الان کلی اسپری برنزه روی آن زده‌ام و حالا دیگر معلوم نیست اما بله، یک پایم از دیگری گران‌تر بود.»

«بعضی‌ مردم کارهای عجیبی می‌کنند.»

این اولین بار نیست که کلوم درباره پاهای گران‌قیمتش سخن می‌گوید. او پیش‌تر در سال ۲۰۱۱ نیز در مصاحبه با اکسترا درباره سیاست بیمه کردن صحبت کرده و گفته بود در لندن قیمت پاهایش را براورد کرده‌اند.

او گفت: «خودم شخصا آن‌ها را بیمه نکردم، بلکه یکی از مشتری‌ها کرد.» و افزود: «اساسا در لندن که بودم باید به جایی می‌رفتم که پاهای آدم را وارسی می‌کردند.»

آن زمان این مدل برجسته به این نکته اشاره کرد که پای چپش به علت زخم دوران کودکی به «گرانی» پای راستش ارزیابی نشد.

به گفته کلوم که درباره سیاست بیمه کردنش در سال ۲۰۱۷ با نشریه پیپل مصاحبه کرده، به دلیل وجود آن جراحت، پای چپش را یک میلیون دلار و پای راستش را یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بیمه کردند.

در گفت‌وگو با دجنرس، از کلام این هم خواسته شد که بگوید آن چیست که بدون دست‌کم هفته‌ای یک بار داشتن آن نمی‌تواند زندگی کند.

این سوال باعث شد کلوم ابتدا پاسخ دهد «رابطه جنسی» اما بعد پاسخش را تغییر داد و گفت «دویدن روی تردمیل» زیرا «حتی یک بار در هفته هم فایده ندارد».

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی