کایلی جنر با ۳۰۰ میلیون دنبال‌کننده زن اول اینستاگرام شد

کریستیانو رونالدو، ستاره جهان فوتبال، با بیش از ۳۸۸ میلیون نفر بیشترین تعداد دنبال کننده را در اینستاگرام دارد

ستاره برنامه واقع نمای کارداشیان ها، قبلاً آریانا گرانده (خواننده) را به‌عنوان پرطرفدارترین زن حاضر در اینستاگرام پشت سر گذاشته بود- Matt Winkelmeyer/Getty Images via AFP

کایلی جنر نخستین زنی است که بیش از ۳۰۰میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.

کایلی جنر به یک دستاورد و نقطه عطف بزرگ در زندگی خود دست یافت و تبدیل به اولین زن در تاریخ اینستاگرام شد که به ۳۰۰میلیون۰ دنبال کننده رسیده است.

درحالی‌که غول ۲۴ ساله تولید محصولات آرایشی اولین زنی است که به این مقام نائل می‌شود، کریستیانو رونالدو، ستاره جهان فوتبال، با بیش از ۳۸۸ میلیون نفر بیشترین تعداد دنبال کننده را در اینستاگرام دارد.

ستاره برنامه واقع نمای کارداشیان ها، قبلاً آریانا گرانده (خواننده) را به‌عنوان پرطرفدارترین زن حاضر در اینستاگرام پشت سر گذاشته بود. آریانا را در حال حاضر ۲۸۹ میلیون نفر دنبال می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کایلی در حالی توانست رکورد اینستاگرام را بشکند که از ماه نوامبر و پس از حادثه‌ای که در کنسرت تراویس اسکات، پدر فرزندش، روی داد و منجر به کشته شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن صدها نفر شد، فعالیت کمی در اینستاگرام داشته است.

کایلی قبل از بازگشت کامل به فعالیت‌های معمول خود در اینستاگرام در تاریخ ۳۱ دسامبر، سکوت خود را با انتشار عکسی از مادرش کریس جنر شکست.

او سپس یک تصویر بدن باردار خود را با شرحی درون‌نگرانه درباره چگونگی «تامل» در خود نسبت سال گذشته و «برکاتی که به ارمغان آورد و همچنین دردها و دل‌شکستگی‌های زیادی که به همراه داشت» منتشر کرد.

باوجوداینکه او این اواخر فعالیت چندانی نداشته، اما طرفداران قرار است چیزهای بیشتری از او ببینند چرا که خانواده کارداشیان اعلام کرده که برنامه تلویزیونی جدید آن‌ها به‌زودی پخش خواهد شد.

او و خواننده رپ ۳۰ ساله تراویس اسکات قرار است به‌زودی به دومین فرزند خود خوش‌آمد بگویند، اگرچه بسیاری از طرفداران شروع به حدس و گمان کرده‌اند که او در روزهای گذشته زایمان کرده است.

پس از انتشار عکس‌های کایلی حین پیاده شدن از جت شخصی‌اش درحالی‌که در پتو پوشانده شده بود، مردم به‌سرعت به این نکته اشاره کردند که به نظر می‌رسد او  نوزادی را زیر پتو حمل می‌کند.

طبق گزارش فوربز، در سال ۲۰۱۹، دارایی خالص جنر یک میلیارد دلار تخمین زده شد که او را در سن ۲۱ سالگی به‌عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان  تبدیل کرد. هرچند تردیدهایی درباره میزان دارایی او وجود دارد و منتقدان نیز می‌گویند عنوان خود ساخته برازنده او نیست چرا که شروع کارش با پشتیبانی ثروت و شهرت خانوادگی بوده است.

بیشتر از زندگی