شادی طرفداران کیم کارداشیان از رابطه عاشقانه جدید او

کیم کارداشیان برنامه‌ای برای برگشتن به زندگی با کانیه وست ندارد

رابطه این زوج مدت کوتاهی پس از همکاری دیویدسون و کارداشیان در مجموعه نمایش شنبه‌شب (SNL) در ماه اکتبر آغاز شد-AFP

 چند روز قبل کیم کارداشیان، ستاره ۴۱ ساله و پیت دیویدسون، کمدین ۲۸ ساله، در حال صرف شام در رستورانی در لس‌آنجلس که به خاطر پیتزا و پاستاهایش معروف است، دیده شدند. این وقت‌گذرانی مشترک دل طرفداران کیم را شاد کرد چرا که عقیده دارند او بالاخره توانست به آن چیزی که می‌خواهد برسد: «لذت بردن از چیزهای کوچک»

در عکس‌هایی که از این زوج منتشر شد، به نظر می‌رسید که آن‌ها در حال تقسیم پیتزا هستند، این زوج سپس برای خرید دسر به یک بستنی‌فروشی رفتند.

این قرار ساده که پس از مراجعه این دو در روز قبل به یک مرکز خرید، اتفاق افتاد و نشان می‌دهد رابطه این دو جدی است و کیم برنامه‌ای برای برگشت همسر سابقش ندارد.

بنیان‌گذار لباس‌های زیر و راحتی Skims در ماه فوریه پس از نزدیک به هفت سال زندگی مشترک با همسر سابقش کانیه وست، درخواست طلاق داد. او در ژوئن ۲۰۲۱ در برنامه تلویزیونی واقع‌نمایی که زندگی او و خانواده‌اش را روایت می‌کند فاش کرد که واقعاً از شریک زندگی‌اش چه می‌خواست و چه انتظاری داشت.

در این برنامه، کیم که در آن زمان با کانیه وست که در وایومینگ زندگی می‌کرد رابطه‌ای از راه دور داشت، به مادرش کریس جنر گفت: «بعدازاینکه امسال ۴۰ ساله شدم، فهمیدم که نه من شوهری نمی‌خواهم که در ایالت کاملاً متفاوتی زندگی کند. آن موقع فکر ‌کردم که ما به بهترین شکل با هم کنار می‌آییم، اما این برای من ناراحت‌کننده است و چیزی نیست که من می‌خواهم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم گفت که امیدوار است کسی را پیدا کند که بتواند با او زمان صمیمانه‌ای را سپری کند و اعتراف کرد که «آماده تجربیات کوچک» است.

کیم با اشاره به ثروت و موقعیت اجتماعی‌اش گفت: «من همه‌چیزهای بزرگ را دارم. من تمام چیزهای گزاف و عظیمی که می‌توانید تصور کنید و هیچ‌کس هرگز مانند آن را انجام نخواهد داد، دارم. من برای این تجربیات سپاسگزارم، اما فکر می‌کنم برای تجربیات کوچکی که معنی زیادی خواهند داشت، آماده هستم.«

تمجید از رابطه این زوج که ظاهراً مدت کوتاهی پس از همکاری دیویدسون و کارداشیان در مجموعه نمایش شنبه‌شب (SNL) در ماه اکتبر آغاز شد، پس‌ازآن صورت می‌گیرد که طرفداران ادعا کردند که کانیه وست در تلاش بوده تا رابطه خود را با همسر سابقش در رابطه جدیدش بازسازی کند.

این علاقه به بازگشت به همسر اما روی دیگری هم دارد. اخیرا، جولیا فاکس، ستاره Uncut Gems با یک پست وبلاگی رابطه خود را کانیه وست تائید کرد و فاش کرد که او یک اتاق هتل پر از لباس به او هدیه داده و یک برنامه عکاسی را برای او در یک رستوران شهر نیویورک کارگردانی کرده است.

در ماه دسامبر کارداشیان که به همراه کانیه وست دارای چهار فرزند به نام‌های نورث ۸ ساله، سنت ۶ ساله، شیکاگو ۳ ساله، سام دو ساله است، اسنادی را برای پیگیری سریع طلاق خود از این خواننده و طراح لباس ثبت کرد و در اسناد اشاره کرد طی آن ازدواجش با کانیه را «غیرقابل دوام» توصیف کرده بود.

بیشتر از زندگی