تلاش مسافر برای آسیب به هواپیما و فرار از پنجره

تصاویر نشان می‌دهد که بخش کنترل هواپیما آسیب دیده است

ویدئویی در توییتر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد مسافری در حال تلاش برای بالا رفتن از پنجره کابین هواپیمای آمریکایی است - twitter:@ArielSierra

یکی از مسافران خطوط هوایی امریکن ایرلاینز، پیش از اینکه بخواهد از پنجره کابین به بیرون بپرد، وارد کابین خلبان شد و به وسایل کنترل پرواز آسیب رساند.

این اقدام در پرواز ۴۸۸ رخ داد که قرار بود در ۱۲ ژانویه از فرودگاه پان پدرو سولا در هندوراس به سمت میامی، حرکت کند. با این حال، اقدامات مرد ناشناس موجب تاخیر در پرواز هواپیما شد.

امریکن ایرلاینز در بیانیه‌ای گفت: «یکی از مسافران وارد هواپیما شد و به آن آسیب رساند. البته اعضای خدمه مداخله کردند و این فرد در نهایت توسط مجریان قانون دستگیر شد.»

این شرکت هواپیمایی از خدمه پرواز به دلیل حرفه‌ای بودن در رسیدگی به شرایط دشوار، تشکر کرده است. پس از این موضوع، یک هواپیمای جایگزین اعزام شد و پرواز در نهایت انجام شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سام سوینی، خبرنگار ای بی سی نیوز، در توییتی نوشت: «در حین سوار شدن به هواپیما، یکی از مسافران خطوط هوایی امریکن ایرلاینز سوار هواپیما شد، وارد کابین خلبان شد و به وسایل کنترل پرواز آسیب رساند. خلبان در کابین سعی کرد او را متوقف کند. اما مرد مهاجم سعی کرد از پنجره باز کابین به بیرون بپرد.»

او افزود: هواپیما آسیب دیده و در آشیانه باقی مانده است. سایر تصاویر نشان می‌دهد که بخش کنترل هواپیما آسیب دیده است. در جریان این حادثه هیچ مصدومی گزارش نشده است.

ویدئویی در توییتر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد مسافری در حال تلاش برای بالا رفتن از پنجره کابین هواپیمای آمریکایی است.