عروسی که غریبه‌ها را بغل می‌کرد تا کرونا بگیرد

این زن استرالیایی می‌خواست قبل از عروسی‌اش که شش هفته دیگر است کووید بگیرد تا برنامه مراسمش خراب نشود

در ویدیویی که این زن در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت، او در  در کلوبی در ملبورن، دیگران را بغل می‌کند و نوشیدنی با آن‌ها ردوبدل می‌کند‌ـ (TikTok/ @maddysmart31)

یک زن استرالیایی که قرار است عروس شود در یک کلوب شبانه غریبه‌ها را بغل کرد و از لیوان مشترک با دیگران مشروب نوشید که زودتر کووید‌ـ‌۱۹ بگیرد تا روز عروسی‌اش خراب نشود.

در ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای که این زن در تیک‌تاک به اشتراک گذاشت، او در حالی دیده می‌شود که در کلوبی در ملبورن، هم‌عیش‌هایش را بغل می‌کند و نوشیدنی با آن‌ها ردوبدل می‌کند تا قبل از عروسی‌اش که شش هفته دیگر است، کرونا بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این ویدیو با عنوان «کووید بگیر، خاطرخواه نشو» بیش از ۱۲۱ هزار بار در تیک‌تاک دیده شده است اما این کاربر، maddysmart3@، اکنون حساب کاربری‌اش را خصوصی کرده است.

عروس آینده این پست را روز یکشنبه ۹ ژانویه به اشتراک گذاشت، و در توضیح نوشت: «دیدگاه، عروسی‌ات ۶ هفته دیگر باشد و هنوز کووید نگرفته‌ باشی.»

این ویدیوی کوتاه واکنش‌‌های متفاوتی برانگیخت، برخی شیوه‌ای را که برای مصون‌سازی امتحان کرده تحسین کردند و بقیه از او انتقاد کردند که در میانه افزایش موارد ابتلا به کووید‌ـ ۱۹ در استرالیا، قوانین را زیر پا گذاشته است.

یک کاربر تیک‌تاک نوشت: «افتضاح است از کارکنان بخش درمان باشی و این را ببینی.»

این ویدیو یک روز پیش از منتشر شد که دولت ویکتوریا اعلام کرد از ۱۲ ژانویه، تمام سالن‌های رقص سربسته به‌ استثنای عروسی‌ها روی همه بسته می‌شود.

از آغاز همه‌گیری تاکنون، استرالیا بیش از ۱.۳ میلیون مورد ابتلا ثبت کرده است، و بیش از نیمی از این موارد در هفته گذشته ثبت شد که در اثر شیوع سویه بسیار مسری اومیکرون ویروس کرونا بوده است.

شمار موارد ابتلا به ویروس در استرالیا برای اولین بار از آغاز همه‌گیری به ۱.۰۳ میلیون نفر رسید. نیوساوت ولز و ویکتوریا روی هم ۵۵ هزار مورد جدید گزارش کرده‌اند.

شیوع سویه جدید همچنین میزان واکسیناسیون در این کشور را افزایش داده و تشدید محدودیت‌ها را در پی داشته است.

با وجود این، اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا، قرنطینه و تعطیلی سراسری در آینده را نامحتمل دانست و گفت کشور در موج اومیکرون «پیش می‌رود».

او گفت: «این‌جا دو گزینه داریم. می‌توانید پیش بروید یا می‌توانید بیرون بمانید. ما آماده‌ایم پیش برویم.»

نخست‌وزیر در ادامه اضافه کرد: «عبور می‌کنید و به سوی دیگر می‌رسید و دشوار خواهد بود، کل مدت همه‌گیری دشوار بوده است و استرالیایی‌ها استقامت، صبر و اراده نشان داده‌اند.»

© The Independent

بیشتر از جهان