حیوان عظیم‌الجثه در مسیر کشتارگاه گریخت

صاحب مسافرخانه می‌گوید: جانور باهوشی بود

facebook/deb.verplank

یک غژگاو«گوشه‌گیر»، نوعی گاوسان عظیم موبلند، پس از گریختن از درون کامیونی که راهی کشتارگاه بود متواری شده است.

این دام سه ساله که شهاب نام دارد و برای کشتار پرواربندی شده بود روز سه شنبه در شهر لاوینگستون ایالت ویرجینیا از درون کامیون گریخت.

شهاب را روز بعد در محوطه‌ مسافرخانه‌ اورچارد دیده بودند.

خانم دب ورپلانک مالک این مسافرخانه می‌گوید: انگار خیلی خوش‌حال بود که به این جا آمده است.

این خانم در صفحه‌ فیس‌بوک خود نوشت: «امروز مهمان ویژه‌ای در مسافرخانه داشتیم. ظاهرا دیشب از کامیون کشتارگاه گریخته است. چند دقیقه بیش‌تر از آمدنش نگذشته بود که چهار پلیس و یک افسر نظارت بر دام‌ها نیز از راه رسیدند. مدت خیلی کمی این جا بود و بعد درون جنگل ناپدید شد».

تعقیب‌کنندگان سعی کردند گاو فراری را با استفاده از سیب و چایی شیرین بگیرند و به کامیون برگردانند ولی تاکنون موفق نشده‌اند.

خانم ورپلانک می‌گوید: «شهاب هنوز آزاد است و باید بگویم که خوش‌حالم توانست طرح فرار به کوهستان را اجرا کند. جانور باهوشی بود».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماجراهای این دام فراری چنان در اینترنت بر سر زبان‌ها افتاده است که رابرت سیسل مزرعه‌دار صاحب آن به بی‌بی‌سی گفت که در صورت پیدا کردن شهاب دیگر خیال ندارد آن را به دست قصاب بسپارد.

آقای سیسل که از شهاب با صفت گوشه‌گیر یاد می‌کرد گفت: «به احتمال زیاد به زندگی‌اش در همین جا ادامه خواهد داد و زاد‌وولدی نصیب گله‌ ما نمی‌کند».

شهاب که گمان می‌رود راهی کوهستان شده باشد صاحب صفحه‌ای در توییتر هم شده است و در آن «خودش را گاونر اسپانیایی معرفی کرده است».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از جهان